repre foto: spot Bonami/YouTube

E-shop s nábytkom a bytovými doplnkami Bonami, ktorý prevádzkuje od minulého roka aj vlastné predajne a službu Bonami kuriér, prichádza s doposiaľ najväčšou kampaňou.

Vo svojich vianočných spotoch sa vracia k tomu, čo robí sviatočné chvíle sviatočnými a čo pomáha vytvárať neopakovateľné spomienky: k nenápadným hrdinom Vianoc, ktorí sa budú objavovať až do konca novembra v TV spotoch, na YouTube aj v display reklame naprieč českým, slovenským, maďarským a tento rok po prvýkrát aj rumunským trhom.

Skupina spotov a vizuálov odkazuje k prirodzeným spoločníkom Vianoc, ktorí sprevádzajú sviatočné chvíle od prvých náznakov pečenia po odpočinok pri rozprávkach.

„Uvedomili sme si, že veľká väčšina našich spomienok na Vianoce je spojená s vybavením, ktoré vytvára náš domov – s nábytkom ako je stolička, na ktorej balansujeme pri zdobení stromčeka, so stolom, pri ktorom zdobíme medovníky, so sedačkou, na ktorej sa radujeme z darčekov. A tak sme chceli tieto okamihy reflektovať aj v kampani,“ hovorí Lucie Šuláková, brand manažérka Bonami.

Televízny spot s tromi spomínanými nenápadnými hrdinami – stoličkou, stolom a pohovkou – pobeží od konca októbra a počas celého novembra na kanáloch skupiny Nova, JoJ aj na maďarských a rumunských tv kanáloch.

„V kampani sme sa zamerali na jednoduchosť, základné typy nábytku aj doplnkov. Nehráme prehnane na city, netlačíme „vianočnú náladu“, dôležitá je pre nás atmosféra, ktorú majú vďaka drobným detailom spoty aj vizuály evokovať,“ dopĺňa Šuláková s tým, že na kampani Bonami spolupracovalo s agentúrami Czech Promotion a final_2. Reklamu režíroval Janek Cingroš, za produkciou stál Lukáš Venclík.

Celkový budget na kampaň presiahol 750 tisíc eur, z ktorých väčšinu Bonami investuje do televíznych spotov, menšia časť potom do youtube a ďalších online a offline formátov.

Pozrite si spot:

Bonami je online platformou pre predaj prémiového nábytku, dekorácií, módnych doplnkov, darčekov, hračiek a potrieb pre celú domácnosť a záhradu. Spoločnosť bola založená v roku 2013 Václavom Štruplom a je súčasťou českej investičnej skupiny Miton.

Z pôvodného modelu časovo obmedzených predajných kampaní prešiel e-shop Bonami na stálu ponuku, ktorá je pravidelne dopĺňaná o nové produkty, s viac ako 25 000 produktami skladom.

Bonami spolupracuje s top dizajnérmi a dodávateľmi produktov z celého sveta. V jeho portfóliu zákazníci nájdu napríklad značky Karup, Lyon Beton, Woodman, Hübsch a PreSpánok. Bonami pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku.

(ts)