Zdroj: Tesco/Agentúra LIKE

Reťazec Tesco opäť zlepšuje službu Tesco Online nákupy, v rámci ktorej teraz ponúka aj doručenie nákupu v deň objednávky. Novinka je aktuálne k dispozícii v Bratislave a čoskoro už vo všetkých dovozových lokalitách.

Online nákupy s Tescom ponúkajú naprieč Slovenskom najširší sortiment potravín i ďalších výrobkov. Zákazníci oceňujú, že reťazec priebežne rozširuje zoznam lokalít, kam vám nákup doručí.

Tesco na Slovensku už 25 rokov prináša každý deň niečo navyše – pre zákazníkov, kolegov, komunity i celú planétu. Obľúbenosť online nakupovania so službou Tesco Online nákupy neustále rastie a možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí.

Podľa výsledkov reprezentatívneho prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka (v pomernom vyjadrení ide o 19 % respondentov).

Prínosom služby Tesco Online nákupy je úspora času, ale aj možnosť plánovať si nákupy vopred, z pohodlia a bezpečia domova a mať tak rozpočet domácnosti pod kontrolou. Počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol v desaťročnom porovnaní z 54 % už na 66 %, ukázal prieskum NMS Market Research.

Tesco navyše ponúka najširší sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov za rovnaké ceny ako vo svojich kamenných obchodoch. Cena i kvalita týchto produktov sú rovnaké ako pri osobnom nákupe.

O ich výber sa starajú vyškolení kolegovia, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Novinkou je, že zákazníci si môžu odteraz nechať doručiť svoj nákup v deň objednania.

„Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie služby. Preto je pre nás dôležité neustále zlepšovať naše služby pre zákazníkov, aby si mohli rýchlo a bez problémov nakúpiť potrebné výrobky z pohodlia a bezpečia domova. V Tescu sme teraz zašli ešte o krok ďalej z pohľadu neustáleho zlepšovania služby Tesco Online nákupy – nakupujúcim prinášame možnosť doručenia ich nákupu ešte v deň objednávky. Mám veľkú radosť z predstavenia našej novinky, pretože je odpoveďou na neustále sa vyvíjajúce potreby a preferencie našich zákazníkov. Doručenie ešte v deň objednávky je aktuálne dostupné v rámci Bratislavy. Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek,“ povedal Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku.

Rovnako tak budú môcť zákazníci v hlavnom meste po novom využiť aj zlepšenú službu Klikni&Vyzdvihni. Po vytvorení a zadaní online nákupu si ho budú môcť vyzdvihnúť vo zvolenom čase vo vybranom obchode Tesca – a to všetko v Bratislave už aj v rovnaký deň.

(ts)