St. Nicolaus je novým partnerom Oktagonu

Organizácia zmiešaných bojových umení OKTAGON MMA spojila sily so spoločnosťou ST.NICOLAUS. Tá na turnaji OKTAGON 27 v Bratislave prvýkrát predstavila uzatvorené partnerstvo a značky Nicolaus Vodka či Borovička BOREC.

„Dlhodobo sme sa pozerali po športovej akcii, ktorá by korešpondovala s našim nastavením a oslovila rovnako zmýšľajúce publikum. OKTAGON vnímame ako športovo-spoločenský fenomén,” hovorí brand manager ST.NICOLAUS Tomáš Trstenský.

Atmosféra turnajov totiž dokáže strhnúť celé publikum, zápasníci podávajú neskutočné výkony a vytvárajú tak nezabudnuteľné zážitky. „OKTAGON je oslavou umenia bojových športov, my zase vieme sprostredkovať príjemné chvíle spojené s oslavou víťazstva. Sme radi, že môžeme byť súčasťou tejto atmosféry,” dodáva Trstenský.

Spojenie s umením bojových športov nie je pre ST.NICOLAUS premiéra. Ešte počas minulého roka spoločnosť uviedla kampaň „Objav silu skutočného BORCA”, kde bol hlavnou tvárou kampane legendárny slovenský bojovník Attila Végh. Práve Borovička BOREC tak výborne ilustruje hlavnú myšlienku spolupráce, teda silu spojenú s umením férového boja.

„Nicolaus Vodka je zase najpredávanejšou slovenskou značkou alkoholu. Obe značky preto výborne dopĺňajú hlavnú ideu turnajov, ktorou je vytrvalosť, disciplína, férový súboj a nakoniec i radosť z víťazstva,” tvrdí Trstenský.

„Partnerstvo medzi organizáciou OKTAGON a spoločnosťou ST.NICOLAUS vnímame ako strategicky dôležité. Sme radi, že sme našli smer a nastavili spoluprácu tak, aby sme spoločne rástli na českom i slovenskom trhu,” dopĺňa marketingový riaditeľ OKTAGONU Nikolas Pátek.

Spoločnosť ST. NICOLAUS je najväčším slovenským výrobcom liehovín. Už od roku 1867 prináša obľúbené liehoviny z prvotriednych surovín. Popri známych značkách ako Nicolaus Vodka Extra Jemná či Borovička BOREC prináša na slovenský, český aj maďarský trh i ďalšie alkoholické značky, medzi nimi napríklad bylinný likér Demänovka, destilát Zbojnícka, vodku Russian Standard alebo vína Slovenské Vinice.

(ts)