Tradičná rodinná firma SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE, ktorá je na českom trhu už 30 rokov a na slovenskom trhu 11 rokov, sa intenzívne venuje vývoju a predaju ekologických a úsporných technológií.
V roku 2018 spoločnosť investovala do patentov na úsporu a kvalitu vody a v tomto roku uviedla na oba trhy najúspornejšiu toaletu na svete.
Aktuálne spoločnosť SIKO spustila tiež reklamnú kampaň, v ktorej využíva televíziu, rozhlas, digitálne prostredie aj outdoorové formáty. OFS technológia sa objaví aj ako súčasť expozície českého pavilónu na EXPO 2020 v Dubaji.
Kampaň SIKO odštartovala v audiovizuálnych médiách, kde ju bolo možné zaznamenať v televízii Markíza. V marketingovom mixe sa objavuje aj rozhlasová a vonkajšia reklama.
V súčasnosti ju je možné počuť tiež v rádiách Expres a Fun rádio. Viditeľná je aj na billboardoch a firemných vozidlách SIKO.
Vrcholom kampane bude prezentácia toalety s OFS technológiou v českom pavilóne na svetovej výstave EXPO 2020, ktorá štartuje už dnes v Dubaji.
Komunikáciu dopĺňa aj PR kampaň, ktorá myšlienku ďalej rozvíja a zároveň využíva zaujímavé výsledky prieskumov o správaní Slovákov v kúpeľniach a spôsoboch, ako vodou šetria či naopak plytvajú.
„Je pre nás dôležité nielen pomôcť zákazníkom s najlepším riešením pre ich kúpeľne či kuchyne, ale prichádzať aj s medzinárodnými technologickými patentmi, ktoré sú spojené s úpravou a úsporou vody a pomáhajú chrániť našu planétu. Vďaka rozsiahlej práci vedcov a inžinierov sme tak schopní ponúknuť na naše aj svetové trhy unikátne produkty, ktoré majú zaslúžene pozitívny globálny ohlas,“ hovorí Tomáš Vala, generálny riaditeľ spoločnosti SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE.
(ts)