zdroj: Tchibo, 10/10 Communications

Kofeínový nápoj Tchibo Coffizz je jedinou kofeínovou vodou na slovenskom trhu. Spotrebiteľom prináša originálne spojenie čerstvosti pramenitej vody a energie prírodného kofeínu zo zelených zŕn kávy 100 % Tchibo Arabica. Nápoj s príchuťou ovocia Tchibo Coffizz bude k dispozícii v maloobchodnej sieti.

Jemne sýtený osviežujúci nápoj Tchibo Coffizz chutí ako ochutená voda, no okrem toho, že zaženie smäd, hydratuje a osvieži, zároveň dodáva energiu, povzbudzuje myseľ a udržiava v strehu.

Energia prírodného kofeínu v 0,5 litrovej fľaši zodpovedá sile kvalitného dvojitého espressa. Keďže kofeín v tomto prípade nie je nositeľom chute, funkčná voda Tchibo Coffizz nechutí ako káva, ale má sviežu ovocnú príchuť.

Obe príchute, teda marakuja a citrón s mätou, obsahujú cukor na úrovni minerálnych vôd a nie sladených nápojov, pričom druhý variant je light, teda so zníženým obsahom cukru.

„Naša unikátna kofeínová voda Tchibo Coffizz je jediná svojho druhu v segmente RTD (ready to drink) nápojov na slovenskom trhu. Povzbudzuje a podporuje koncentráciu, zároveň zaženie smäd a hydratuje. Chuť ovocia a nie kávy môže byť pre niekoho prvýkrát prekvapením, určite však príjemným. To predurčuje Tchibo Coffizz nájsť si fanúšikov aj medzi tými, ktorým káva nechutí a zároveň uspokojiť aj milovníkov kávy, ktorí si radi doprajú zmenu, alebo sú už chuťou kávy jednoducho presýtení,“ uviedla Dana Jindřichová, Business Development Manager spoločnosti Tchibo Slovensko.

„Nápoj dodá energiu a povzbudí, preto je ideálny, keď máte pred sebou náročný deň, potrebujete sa sústrediť, máte pred sebou dlhú cestu alebo náročné jednanie,“ doplnila Dana Jindřichová.

Na predstavenie novinky Tchibo Coffizz využije spoločnosť Tchibo externé aj interné kanály. V rámci externej komunikácie pôjde predovšetkým o klasické bannery na rôznych platformách a optimalizáciu vyhľadávaní.

Ďalej je plánovaná prezentácia formou samplingu na rôznych letných akciách. Dôležitou súčasťou kampane je aj PR, ktoré zastrešuje agentúra 10/10 COMMUNICATIONS.

Z vlastných marketingových nástrojov spoločnosť využije newsletter, bannery, informácie na stránkach e-shopu Tchibo.sk a inzerciu v týždennom tlačenom magazíne Tchibo. Uvedenie novinky na trh podporí masívne vystavenie vo vlastných kamenných obchodoch spoločne s POS materiálmi.

Tchibo patrí k najväčším výrobcom kávy na svete a je vedúcou firmou na trhu praženej kávy na mnohých európskych trhoch. Tchibo je rovnako jedným z najväčších medzinárodne pôsobiacich maloobchodných predajcov. Jedinečný obchodný model spoločnosti Tchibo prepája pod mottom „Objavte jedinečný svet Tchibo“ kávovú expertízu a týždenne nové tematické kolekcie spotrebného tovaru.

Svoje výrobky ponúka Tchibo prostredníctvom viackanálového distribučného systému, ktorý tvorí sieť kamenných predajní Tchibo a internetový obchod www.tchibo.sk. Spoločnosť bola založená v roku 1949 v nemeckom Hamburgu, kde má svoje ústredie.

(ts)

- REKLAMA - adv.: