zdroj: 1 st. CLASS Agency

Značka Tento vstúpila do roku 2021 s viacerými zmenami – upravila logo, osviežila dizajn svojich produktov a vylepšila kvalitu 3-vrstvového toaletného papiera. Všetko pod záštitou novej komunikácie, ktorá odzrkadľuje kvalitu a zodpovedný prístup značky k životnému prostrediu.

Produkty Tento, ktoré sa vyrábajú v závode v Žiline, patria od roku 2006 do portfólia spoločnosti Metsä Group, priekopníka v oblasti udržateľného biohospodárstva. Pri výrobe využívajú obnoviteľné a zodpovedne získané suroviny.

Vďaka tomu značka Tento ponúka produkty ako toaletný papier alebo kuchynské utierky, ktoré sú ohľaduplnejšie k životnému prostrediu. Pôvod surovín, z ktorých sa vyrábajú je 100 % kontrolovateľný a 90 % dreva použitého v produktoch má certifikát PEFC. Tento patrí medzi najsilnejšie značky v kategórii hygienických papierových výrobkov nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike a Maďarsku.

Zmeny identity značky Tento v detaile:
• vylepšenie kvality 3-vrstového toaletného papiera Tento – je jemnejší, pevný, vyrobený z kvalitných surovín, pochádzajúcich z udržateľne spravovaných lesov. Jemnosť produktom dodáva špeciálne vyvinutá razba s elementom ovečky.

• zmena loga – na zvýraznenie prepojenia s prírodou a čistoty značky Tento bol 3D efekt pôvodného loga odstránený a ponechala sa iba kľúčová tmavozelená farba.

• modernizácia dizajnu obalov s ovečkou ako hlavným elementom – ovečka bola implementovaná do vizuálov kľúčových produktov, pričom spotrebiteľov bude sprevádzať celou komunikáciou. Zároveň prirodzene evokuje čistotu a jemnosť, ktorá sa skrýva za značkou.

• nová komunikácia Tento s kľúčovým claimom „Jemnosť v súlade s prírodou“ zastrešuje zmenu identity značky. Cieľom je byť kvalitnou a udržateľnou značkou v oblasti hygienických papierových produktov.

zdroj: zdroj: 1 st. CLASS Agency
zdroj: zdroj: 1 st. CLASS Agency
zdroj: zdroj: 1 st. CLASS Agency

Možno ste nevedeli, ale pri výrobe produktov Tento sa firme Metsä Tissue Slovakia doteraz podarilo dosiahnuť mnoho pozitívnych zmien pre životné prostredie:

  • zníženie spotreby vody v závode v Žiline od roku 2010 o približne 30 % a to vďaka pravidelnej recyklácii vody vo výrobnom procese,
  • zníženie objemu plastov použitých na fólie produktov Tento od roku 2019 o 17 %,
  • sekundárne plastové obaly produktov Tento sú 50 % z recyklovaného plastu,
  • boxy, do ktorých sú balené kozmetické vreckovky, sú 100 % papierové,
  • všetky produkty majú 100 % recyklovateľný obal a na ich výrobu sa nepoužíva kombinovaný materiál,
  • až 70 % celkovej spotreby elektrickej energie závodu v Žiline je z blízkej hydroelektrárne,
  • v roku 2019 sa celkovo ušetrilo 97 ton emisií uhlíku CO2 a to vďaka kombinovanej doprave produktov zo závodu v Žiline – vlak/kamióny, tomuto prechodu z cestnej na vlakovú dopravu bol udelený certifikát GREEN Transport.
zdroj: zdroj: 1 st. CLASS Agency

(ts)

- REKLAMA - adv.: