repre foto: spot Pilulka.sk

Jednotka slovenského online lekárnictva Pilulka.sk spustila na svojich sociálnych sieťach nový reklamný spot. Sloganom „Ružová cesta ku zdraviu“ upozorňuje na široké portfólio ponúkaných produktov a služieb pre zdravý životný štýl a prevenciu. Na vzniku online videoreklamy spolupracovala spoločnosť s agentúrou Yo’Mama.

“Naším cieľom je upozorniť na predávaný sortiment, ktorý je oveľa širší ako len lieky a doplnky výživy. Na e-shope Pilulka.sk si môže zákazník vyberať aj produkty z kategórií Športová výživa, Matka a dieťa, Kozmetika, Dentálna hygiena alebo Špeciálna výživa,” hovorí Daria Zverevská, brand manažérka Pilulky.

“Chceme byť lekárňou pre zdravých a aktívne žijúcich ľudí – okrem liekov u nás zákazník nájde na jednom mieste produkty vhodné pre zdravý životný štýl a prevenciu. V Pilulke totiž veríme, že cesta k zdraviu by mala byť čo najjednoduchšia pre všetkých,” doplnila Daria Zverevská.

Za sedem rokov pôsobenia na online trhu priniesla spoločnosť Pilulka.sk svojim zákazníkom viacero unikátnych a priekopníckych služieb. Je stále jedinou lekárňou v SR, ktorá v rámci služby Pilulka Auto prevádzkuje vlastnú prepravu až k dverám zákazníkov.

Ako prvý e-shop v SR ponúkla Pilulka aj platbu Apple Pay v rámci svojej mobilnej aplikácie, ktorú spustila tiež ako prvá on-line lekáreň v SR už v roku 2018.

(ts)

- REKLAMA - adv.: