Popová diva Lady Gaga zafarbila Oreo na ružovo

Značka sušienok Oreo z portfólia spoločnosti Mondelēz International pripravila v spolupráci s jednou z najväčších popových hudobných hviezd súčasnosti Lady Gaga novú kampaň nazvanú Sing It With Oreo.

Vďaka tejto spolupráci vznikla nielen nová sprievodná hudba k reklame na tieto sušienky, ale aj ich limitovaná edícia s obalom v ostro ružovej farbe, ktorá hrá hlavnú úlohu aj na prebale posledného štúdiového albumu Lady Gaga nazvaného Chromatica.

„Aj slovenskí fanúšikovia majú možnosť využiť spojenie dvoch amerických ikon a od februára do apríla súťažiť o lístky na koncert Lady Gaga v Paríži,“ hovorí Jan Byrtus, manažér značky Oreo. „Stačí si zakúpiť balíček akýchkoľvek sušienok Oreo a registrovať kód z obalu na stránke singitwithoreo.com.

Zároveň je možné prostredníctvom tejto stránky poslať osobný odkaz či prianie niekomu blízkemu. Súťažiaci si vyberie osobu, ktorej chce urobiť radosť, a zvolí jednu z pripravených správ, ktoré nahovorila Lady Gaga.

Odkaz pre toho, na kom mu záleží, môže zároveň zdieľať s priateľmi na sociálnych sieťach,“ dodáva Jan Byrtus s tým, že tak sa naplní aj posolstvo celej kampane, ktorej cieľom je inšpirovať ľudí k láskavosti vo vzájomných vzťahoch a vyznaniach.

Oreo sú americké sušienky, ktoré sa predávajú vo viac ako stovke krajín sveta. Patria medzi svetovo najúspešnejšie pečené produkty, každý rok sa ich vyrobí zhruba štyridsať miliárd. Prvýkrát ich upiekli v New Yorku na Manhattane v roku 1912. Sušienky, charakteristické svojím embosovaným povrchom, sa vyrábajú aj v Českej republike, a to v továrni v Opave.

(ts)

- REKLAMA - adv.: