zdroj: Lidl

Lidl vo svojej kampani o výhodných nákupoch nielen hovorí, ale ponúka aj dôkaz v podobe novej porovnávacej kampane. Prezentuje v nej cenu značkového produktu a naproti nemu ukazuje, že za rovnakú cenu dostanete v Lidli kvalitný výrobok vlastnej značky a navyše si môžete dopriať ešte oveľa viac.

„Máme vlastné značky, máme vlastné ceny. Tak znie jeden z hlavných bodov našej obchodnej stratégie a tiež motto kampaní zameraných na naše privátne značky,“ uviedol Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl Slovenská republika.

„Našim prianím je, aby si vysokú kvalitu mohol dovoliť skutočne každý, náš koncept demokratizuje nákupy. V komunikácii prezentujeme výrobky známych značiek a po všetkých stránkach porovnateľné výrobky našich privátok. Zároveň zákazníkom na základe jednoduchého vyobrazenia cien ukazujeme, že u nás dostanú za svoje peniaze vysokú kvalitu a ešte viac, oveľa viac. Ak hľadáte kvalitu, obe alternatívy sú skvelé. Je však na vás či si vyberiete drahšiu alebo výhodnejšiu možnosť,” doplnil Branislav Brzula.

Reťazec je známy dlhodobo najlepším pomerom ceny a kvality na slovenskom trhu, čo potvrdzujú desiatky ocenení Best Buy a Qudal získaných na základe prieskumu verejnej mienky medzi spotrebiteľmi.

Ceny značkových výrobkov komunikované v kampani boli stanovené na základe nezávislého monitoringu cien v predajniach Billa, Kaufland, Tesco v Bratislave realizovaného spoločnosťou Go4insight, s.r.o.

Sledované boli len štandardné, nie akciové ceny. Rovnako tak sú štandardné ceny uvádzané aj pri vlastných značkách spoločnosti Lidl.

Kreatíva z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett

Aktuálna kampaň potravinového reťazca je voľným pokračovaním jeho komunikácie z roku 2017, ktorá porovnávala ceny značkových a Lidl produktov. Oproti predchádzajúcej vlne však značka vniesla do témy nový vietor a cenovú výhodnosť svojich výrobkov demonštrovala úplne inou formou.

Vďaka privátnym značkám ponúka Lidl svojim zákazníkom výrobky vysokej kvality za nízke ceny. Keďže sortiment vlastných značiek Lidla je často o desiatky percent lacnejší, nakupujúci si dokážu za cenu konkrétneho produktu mainstreamovej značky dopriať nielen kvalitnú Lidl alternatívu, ale zároveň aj niekoľko ďalších výrobkov.

„Pre mnohých je doslova neuveriteľné, že v Lidli sa dá bez problémov spraviť kompletný nákup za super cenu. Preto sme sa na neuveriteľnú cenovú výhodnosť Lidl produktov sústredili a prostredníctvom dávky absurdného humoru sme ju zdramatizovali. Výsledkom je viacero vizuálne bizarných spotov, ktorých vymýšľanie a realizácia boli naozaj zážitok,“ približuje kampaň Ivana Viteková, copywriterka z Wiktor Leo Burnett.

O réžiu spotov sa postaral Maroš Milčík a produkciu zastrešila agentúra Leopard Production. Dvojicu distingvovaných paničiek stvárnili herečky Oľga Belešová a Lucia Vráblicová.

Okrem televízie beží kampaň v online, outdoore, printoch a vo vlastných médiách spoločnosti Lidl.

Vizuál printu:

zdroj: Lidl

Vizitka kampane:

Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lépesová
Creative director: Martin Keder
Copywriter: Ivana Viteková
Art director: Martina Mihálová
Strategy: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: Leopard production – Martin Andráš, Laura Hošoffová

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: