repro foto: ASKO

Spoločnosť ASKO – NÁBYTOK, jeden z najväčších predajcov nábytku na českom a slovenskom trhu, oslavuje 30 rokov existencie. Do novej dekády vstupuje s radikálnou zmenou marketingovej stratégie, ktorá je pre spoločnosť revolučná v mnohých ohľadoch a bude realizovaná na oboch trhoch.

Jednou z najväčších zmien je komplexný redizajn aj zmena distribúcie letákov, ktoré budú novo obsahovať len tretinu pôvodných artiklov, zvyšné špeciálne akcie budú komunikované prostredníctvom on-line ponúk.

,,Ťažiskovými bodmi našej doterajšej stratégie boli letáky s distribúciou v miestach našich predajní na 14-dňovej báze spoločne s desať sekundovými spotmi zameranými na výhodné ponuky nábytku. V roku 2021 sme pre ASKO – NÁBYTOK prvýkrát v histórii upustili od takto vysokej frekvencie distribúcie a kompletne zmenili aj vizuálnu podobu našich letákov. Predĺžili sme reklamné spoty a zmeny vykonali aj v OOH formátoch,” hovorí Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK.

,,Od tohto roku bude distribúcia letákov iba jedenkrát za mesiac, a to v úplne inovatívnom formáte, založenom na inšpiráciách. A práve inšpirácia je tiež ústredným motívom novovzniknutého štvrťročníka o bývaní, ktorým chceme zákazníkom prinášať nápady a rady, ako zariadiť svoj domov, ale aj reálne interiéry našich zákazníkov, tipy interiérových dizajnérov alebo rozhovory so zaujímavými osobnosťami o ich bývaní,” upozorňuje marketingová riaditeľka na nový formát, ktorý bude vychádzať vo veľkorysom náklade 820 000 ks (ČR) a 390 330 ks (SR). Bude distribuovaný rovnako ako leták, do domácností v okolí predajní, ale aj stálym zákazníkom a obchodným partnerom.

Zmeny sú pre tento rok plánované aj vo využití televíznej reklamy. Doteraz ASKO – NÁBYTOK pracovalo s desať sekundovými spotmi vysielanými od štvrtka do nedele. Teraz prechádzame k masívnejšej kampani, spoty budú nasadené v priebehu celého týždňa a budú v dĺžke 30 sekúnd. Iba výnimočné akčné ponuky budú komunikované v pôvodnom formáte i čase.

,,Zároveň sme chceli byť aj vďaka spotom okamžite a jasne identifikovateľní od konkurencie. Celú televíznu komunikáciu podčiarkne chytľavý song, ktorého plná verzia bude v 30s spotoch, v 10s akčných spotoch potom zaznejú jeho útržky,” vysvetľuje televíznu stratégiu Štěpánová s tým, že sa spoločnosť rozhodla pre nové investície do staníc Nova Group.

Ďalšou novinkou je aj intenzívna OOH kampaň, ktorá bude v tomto roku prebiehať po celé 4 mesiace (január, marec, máj, september) vo všetkých mestách s predajňami ASKO – NÁBYTOK. ,,Zvolili sme mix formátov, od billboardov a bigboardov cez CLV vo vonkajšom priestore aj metra až k QS fóliám na MHD,” uzatvára plán tohtoročnej stratégie Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK.

V priebehu celého roka potom plánuje ASKO – NÁBYTOK štandardné on-line kampane a ďalšie marketingové akcie pre svojich zákazníkov, napríklad ranné súťaže na Európe 2.

Na webe www.asko.sk vznikla aj narodeninová podstránka INŠPIRÁCIA, kde budú postupne publikované inšpiratívne texty k vybaveniu domova. Samozrejmosťou sú potom celoročné špeciálne akcie na predajniach i e-shope.

(ts)

- REKLAMA - adv.: