zdroj: Bonami

K štyrom českým kamenným predajniam otvoreným v priebehu posledného pol roka, pribudla prvá Bonami predajňa na Slovensku, v Bratislave. Okrem nej Bonami aj naďalej investuje do skladov, vlastnej dopravy a dodatočných služieb.

Spoločnosť očakáva najsilnejšiu sezónu v histórii – až 60 tisíc objednávok týždenne, no aj napriek tomu stále doručujú tovar do druhého dňa.

Prvá slovenská kamenná predajňa vychádza z tohtoročného plánu otvoriť celkovo 5 predajní do konca roku. Po úspešných predajniach v Českej republike sa pozornosť Bonami presunula na Slovensko, ako na ďalší kľúčový trh.

“Bratislavu sme logicky plánovali ako prvú zahraničnú predajňu. Slovensko je pre nás druhý najsilnejší trh, ktorý naviac tento rok veľmi rýchlo rástol. Koncept predajne je rovnaký ako v Česku, a teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, prezrieť stovky našich produktov, kúpiť čokoľvek z našej širokej ponuky na webe alebo vrátiť produkty, ktoré sa im nepáčia. Predajňu sme otvorili s našim partnerom, spoločnosťou PreSpánok,” hovorí Pavel Vopařil, CEO Bonami.

“Aj keď súčasná situácia veľa vecí komplikuje, my vnímame túto dobu ako príležitosť a táto predajňa je pre Bonami ďalší krok v rozšírení nového konceptu na všetky trhy, na ktorých pôsobíme, ” dodal Pavel Vopařil.

Tohtoročný silný rast spoločnosti sa okrem investícií do nových predajní prejavil aj na zväčšovaní skladu, ktorý vďaka tomu ponúka 30 tisíc produktov okamžite dostupných na odoslanie zákazníkom, rozširovaní a zrýchľovaní služieb aj vlastnej dopravy.

Aj vďaka expanzii spoločnosť teraz zažíva najsilnejšiu sezónu za celú dobu svojho pôsobenia a medziročne očakáva až 80% nárast.

“Zrýchľujeme aj samotnú dopravu, máme násobne viac produktov skladom, a tak z neho predávame už viac ako 90% objednávok. Vďaka dostatočným kapacitám expedujeme do druhého dňa, a to aj napriek rastúcemu dopytu a extrémnemu nárastu objednávok v posledných týždňoch,” uzatvára Pavel Vopařil.

Od začiatku tohto roku otvorilo Bonami tri predajne v Prahe, jednu v Brne, a teraz prvú v Bratislave v Avion Shopping Park. Vo všetkých predajniach je tiež možné objednať produkty online prostredníctvom tabletu, konzultovať možnosti a výber s predajnými asistentkami alebo si vyzdvihnúť objednávku.

Každá z predajní má okrem základného spoločného sortimentu aj vlastné „zameranie“ , ide napríklad o rozšírenú ponuku doplnkov, kobercov, bytového textilu alebo sedačiek.

Bonami je online platformou pre predaj prémiového nábytku, dekorácií, módnych doplnkov, darčekov, hračiek a potrieb pre celú domácnosť a záhradu. Spoločnosť bola založená v roku 2013 Václavom Štruplom a je súčasťou českej investičnej skupiny Miton.

Z pôvodného modelu časovo obmedzených predajných kampaní prešiel e-shop Bonami na stálu ponuku , ktorá je pravidelne doplňovaná o nové produkty, s viac ako 25 000 produktami skladom. Bonami spolupracuje s top dizajnérmi a dodávateľmi produktov z celého světa vrátane Českej republiky. V jeho portfóliu zákazníci nájdu napríklad značky Karup, Lyon Beton, Woodman, Hübsch a PreSpánok.

V roku 2020 spoločnosť rozšírila ponuku o drogériu v kategórii starostlivosť o domácnosť a spustila vlastnú dopravu produktov. Bonami pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Tržby spoločnosti v roku 2019 tvorili 1.3 mld Kč. CEO spoločnosti je Pavel Vopařil.

(ts)

- REKLAMA - adv.: