foto: Haribo

Tento rok je to presne sto rokov, čo svetlo sveta uzreli ovocné želatínové cukríky Haribo, ktoré sú od založenia firmy súčasťou každodenného života generácií ľudí. Hlavným a historicky nemenným mottom je prinášať ľuďom radosť a spríjemniť im spoločné chvíle.

Rodinnú spoločnosť, ktorú 13.decembra 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje tretia generácia jeho potomkov.

pôvodné logo, z roku 1920 (zdroj: Haribo)

Haribo, skratka pre HAns RIegel BOnn, je svetovým lídrom segmentu ovocných želatínových cukríkov a cukríkov zo sladkého drievka a jeho reklamný slogan „Haribo chutí malým, rovnako ako aj dospelým!“ používaný od polovice 60. rokov je trefný aj v súčasnosti.

foto: Haribo

Tancujúci, dnes Zlatý macko, ktorého v roku 1922 vytvoril sám zakladateľ spoločnosti, je už kultovou postavou a ním inšpirované cukríky sú dodnes vlajkovou loďou spoločnosti. Veď denne sa ich celosvetovo vyrobí 160 miliónov kusov.

„Oslavy stého výročia spoločnosti sú pre nás tento rok kľúčové a väčšina aktivít je smerovaná práve na túto príležitosť. V našich očiach to neznamená, že oslavujeme ‚úctyhodný vek‘, naopak, stovka pre nás znamená mladosť,“ usmieva sa marketingová manažérka spoločnosti Haribo pre Česko a Slovensko Michaela Spickett.

Spoločnosť Haribo bude oslavovať svoje storočné výročie počas celého roka. Súčasťou osláv je aj veľká spotrebiteľská súťaž o stovky rodinných cien a zážitkov, ktorá prebieha od 11. mája do polovice júla.

Tá bude komunikovaná ako v rámci televízneho spotu, tak online a v mieste predaja. Významnému výročiu sú prispôsobené webové stránky, vizuály aj komunikácia na sociálnych sieťach.

pôvodná budova v ktorej sa vyrábali cukrovinky Haribo, rok 1920 ( zdroj: Haribo)
pôvodný automobil v ktorom sa vozili cukrovinky Haribo, rok 1920 (zdroj: Haribo)

(ts)

- REKLAMA - adv.: