foto: HEINEKEN Slovensko

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavila svoj nový e-shop pre koncových zákazníkov – Drinkies.sk. Spustiť sa ho podarilo v rekordne krátkom čase, od vzniku myšlienky po jeho oficiálne uvedenie do prevádzky uplynulo len 16 pracovných dní.

Cieľom projektu je v období poznačenom situáciou v súvislosti s koronakrízou najmä bezpečne a pohodlne sprostredkovať produkty a urýchliť ich doručenie.

Aktuálne dianie súvisiace s ochorením COVID-19 nepriaznivo ovplyvnilo reštaurácie a podniky, a opatreniam sa museli prispôsobiť aj kamenné obchody. HEINEKEN Slovensko sa preto rozhodol vytvoriť si nový predajný kanál.

„Na začiatku bol cieľ dostať naše produkty k spotrebiteľom v karanténe v dobe, keď väčšina doručovacích služieb potravín bola obsadená na týždne dopredu. V tom istom čase boli gastro prevádzky z dôvodu preventívnych opatrení zatvorené. Preto sme prišli s riešením vytvoriť e-shop pre koncových zákazníkov s priamym doručením produktov až k dverám a zároveň využitím kapacít vlastného obchodného tímu,“ vysvetlil Marcel Malý, Senior brand manažér značky Zlatý Bažant a jeden z lídrov projektu.

Z platformy Drinkies.sk je dnes fungujúci e-shop s bohatou ponukou piva, radlerov a ciderov z portfólia HEINEKEN Slovensko, ale aj alkoholu, vín, či nealko sortimentu, určených na rôzne príležitosti. Jej vytvorenie a spustenie do prevádzky trvalo len 16 pracovných dní.

„Vzhľadom na aktuálnu situáciu bolo nesmierne dôležité reagovať rýchlo a zároveň rešpektovať všetky bezpečnostné opatrenia pri platbe a doručení. Dnes sme schopní doručovať produkty najneskôr do 48 hodín v rámci Bratislavy, pričom reálna doba doručenia je aktuálne dokonca polovičná. Neskôr by sme sa radi posunuli aj mimo hlavného mesta a maximálne využili potenciál, ktorý nám vzniknutá platforma ponúka,“ dodal Marcel Malý.

Produkty z portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko sú dostupné okrem Drinkies.sk aj cez online služby Bistro.sk, Lunys.sk, Tesco Potraviny Domov a e-shop Delia.

(ts)

- REKLAMA - adv.: