foto: Terno

Reťazce KRAJ a Terno pokračujú v kampani na podporu slovenských výrobcov potravín. Mnohí domáci farmári a producenti majú kvôli bezpečnostným opatreniam z posledných týždňov problém s odbytom. Firma Terno real estate, pod ktorú obe značky patria, chce preto v kampani poukazovať na kvalitu slovenských výrobkov.

Podiel slovenských potravín na pultoch predajní Terno a KRAJ dosahuje takmer 60 %. Firma dlhodobo spolupracuje s mnohými domácimi farmármi a výrobcami. „Zákazníci dôverujú slovenským potravinám, záleží im na ich pôvode a kvalite. Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa vedia spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka.

Dôležité je však podľa neho aj to, že kúpou lokálnych potravín ľudia prispievajú k rozvoju domácej ekonomiky, šetria životné prostredie, podporujú malých slovenských farmárov, sady a roľníkov. Nákup od lokálnych farmárov podporuje ich živobytie.

„Kampaň je dlhodobá, prebieha už od otvorenia prvej predajne KRAJ, resp. remodelingu značky TERNO. Našim zámerom nie je oslovovať slovenských výrobcov, pestovateľov len v časoch keď medzinárodné spoločnosti majú obmedzené dodávky zo zahraničia. Náš cieľ je vybudovať komunitu malých výrobcov, ktorí budú rásť s našimi značkami. Súčasne chceme byť stabilným partnerom pre etablovaných výrobcov,“ dodáva Čajka.

Spoločnosť Terno real estate neustále vyhľadáva nových domácich výrobcov a farmárov, ktorým poskytuje možnosť odbytu ich výrobkov. „Našich dodávateľov si dôsledne vyberáme. Častokrát sú to malé rodinné firmy a farmy, ktorým záleží na kvalite ich výrobkov, ale majú tiež dobrý vzťah k prírode a prostrediu, v ktorom pôsobia,“ vysvetľuje Čajka.

Spolupráca však častokrát nekončí iba pri odoberaní výrobkov. „Mnohým malým výrobcom, chovateľom a pestovateľom pomáhame v raste. Poskytujeme im marketingovú podporu a zároveň spotrebiteľom sprostredkúvame ich životný podnikateľský príbeh,“ dodáva Čajka.

Spoločná kampaň predajní Terno a KRAJ bude prebiehať počas apríla a mája. Zákazníci sa s vizuálmi na podporu slovenských výrobkov stretnú v online priestore a na billboardoch v uliciach slovenských miest. Kampaň pripravila agentúra kreativkolektiv.

foto: Terno

(ts)

- REKLAMA - adv.: