zdroj foto: Nákup.sk

S cieľom pomôcť obyvateľkám a obyvateľom Slovenska lepšie zvládnuť aktuálnu situáciu, spúšťa najväčšia online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk novú službu, rozvoz núdzových potravinových a hygienických balíčkov.

Bistro.sk je projekt v online portfóliu vydavateľstva Ringer Axel Springer SK, ktorého dlhoročný bývalý riaditeľ aktuálne rozbehol obdobnú službu v rámci nového projektu Nákup.sk.

Núdzové balíčky na Bistro.sk budú v Bratislave rozvážať vlastní Bistro kuriéri. V aktuálnej ponuke sú zatiaľ dva balíčky. Postupne, ako to bude možné z pohľadu zásobovania, bude Bistro.sk pridávať ďalšie tovary a balíčky.

Služba je zatiaľ dostupná v Bratislave, neskôr by mali pribudnúť ďalšie mestá. Balíčky si obyvateľky a obyvatelia môžu objednať na webe, ako aj prostredníctvom aplikácie Bistro.sk.

„Chceme postupne pridávať položky, balíčky, ako aj mestá, kde bude možné túto službu využiť. Veríme, že tak pomôžeme ľuďom pri nákupoch dôležitých vecí a spoločne tento núdzový stav zvládneme,” vysvetľuje Miloslav Májek, Head of Bistro.sk.

Projekt Balíčky v rámci služby Bistro.sk ponúka nielen potravinové, ale aj balíčky s hygienickými potrebami.

Nový projekt Nákup.sk, za ktorým stojí Milan Dubec, distribuuje zatiaľ len potravinové balíčky, ale zameral sa nielen na Bratislavu, ale aj Žilinu a Košice.

“Mnoho ľudí je v súčasnosti v karanténe alebo chcú zostať v bezpečí svojho domova. Donášky potravín sú preto preťažené a doručenie môže trvať aj týždne. Chceme týmto ľuďom pomôcť. Vďaka vysokému nasadeniu ľudí zo štyroch slovenských firiem – Reinoo, PRETO – Ryba Žilina, GO4 a GoodRequest – sme dokázali za menej ako týždeň pripraviť službu, ktorá vie doručiť tisíce nákupov každý deň,” hovorí Milan Dubec, zakladateľ Nákup.sk.

“Výhodou služby je aj to, že nákup môžete objednať nielen sebe, ale aj vašim rodičom, či blízkym,” dodal Milan Dubec.

„Nákup.sk (…) ponúka vopred pripravené balíčky, ktoré dokáže doručiť vo veľkých množstvách do dvoch dní. Na zvýšenie bezpečnosti je možná iba online platba, donáška následne prebieha bezkontaktne. Cena je porovnateľná s pultovými cenami v obchodoch, marža je použitá na pokrytie nákladov na prípravu a distribúciu nákupov…,” uviedol Tomáš Lodňan v blogu na stránke Nákup.sk.

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: