zdroj: LUNTER

Najznámejší slovenský výrobca rastlinných nátierok v roku 2020 prináša na trh novinku – rastlinnú nátierku KRÉMOVÁ v štyroch príchutiach. Novinka prichádza v modernom dizajne a s vynoveným logom Lunter.

Jej uvedenie sprevádza kampaň s claimom „V nátierkach sme doma“ a cieli na spotrebiteľa, ktorý nerobí kompromis medzi zdravou stravou a výnimočnou chuťou.

Produktový rad Lunter KRÉMOVÁ v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne. 100% prírodná, 100% zdravá a 100% chutná novinka oslovuje chuťové bunky všetkých milovníkov nátierok, a to pri priamej konzumácií naturálnej, cesnakovej, kapiovej či kôprovej príchute alebo dokonca aj na sladko – ako zdravý rastlinný cheesecake.

„Cieľom kampane je nielen predstavenie Lunter KRÉMOVÝCH nátierok, ale tiež novej, vizuálnej identity obalov a modernizovaného loga,“ hovorí Anna Buzinkay, marketingová manažérka Lunter.

„Spoty znázorňujú šetrným spôsobom spracovávané, čerstvé rastlinné suroviny a benefity KRÉMOVÝCH nátierok, ktoré nás jasne odlišujú od konkurencie. 100% rastlinné a mimoriadne chutné zloženie, bez obsahu konzervačných látok, laktózy, lepku, GMO a cholesterolu predstavuje jasný dôkaz, že Lunter KRÉMOVÁ je výnimočnou nátierkou v európskom merítku,“ dodala Anna Buzinkay.

Výrobca súčasne s novinkou predstavuje aj nový dizajn obalov a loga. V súlade s misiou spoločnosti, aktuálne logo v tvare domčeka spája všetky hodnoty značky Lunter.

„Meno je už tradične zárukou kvality, domček predstavuje tradičnú rodinnú výrobu a chuť domova. Srdce je nielen symbolom lásky, s ktorou pripravujeme všetky produkty, ale tiež zdravia,“ vysvetľuje Anna Buzinkay.

„V rámci modernizácie obalu sme pridali chuťový aspekt nátierok – a to prostredníctvom chutnej kanapky, ktorá demonštruje možný spôsob servírovania nátierok Lunter KRÉMOVÁ,“ dodala Anna Buzinkay.

Pečať 100% rastlinného pôvodu a vyššie spomínané hlavné benefity značky Lunter sú súčasťou novej grafiky, používanej na plne recyklovateľnom obale.

V rámci kampane „Lunter KRÉMOVÁ – V nátierkach sme doma“, ktorá odštartovala od tretieho februára 2020 a potrvá do konca marca 2020, sú používané online spoty v rôznych dĺžkach, komunikované cez ATL a BTL nástroje.

Vizuál kampane sa objaví na OOH bigboardoch a letákoch v maloobchodných sieťach. V rámci ochutnávok v retail sieťach majú desaťtisíce zákazníkov možnosť ochutnať výnimočnú chuť Lunter novinky.

Súčasťou kampane KRÉMOVÁ sú plánované PR aktivity aj ďalšia komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin) a vybraných slovenských ambasádorov.

nové logo LUNTER

Youtube spot 30s:

Vizitka tvorcov:

Packaging agentúra: Pergamen
Creative Director: Juraj Demovič
Art Director: Lívia Lörinczová

PR agentúra: 1st CLASS AGENCY

Tvorcovia reklamnej kampane a spotu:
Reklamná agentúra: KOMPLOT Advertising

(ts)

- REKLAMA - adv.: