zdroj: Kaufland

Štúdia Originál CX realizovaná spoločnosťou KPMG Nunwood po tretí raz vyhodnotila skúsenosti zákazníkov so značkami pôsobiacimi na Slovensku. Vytvorila tak rebríček TOP 50 značiek, v ktorom sa Kaufland umiestnil na desiatej priečke.

Do prvej desiatky top značiek sa Kaufland prebojoval ako jediný reťazec s potravinami a svoju priamu konkurenciu porazil vo všetkých analyzovaných pilieroch zákazníckej skúsenosti.

Respondenti pri Kauflande zo všetkého najviac vyzdvihli príjemné prostredie so širokým sortimentom, ktorý spĺňa ich očakávania, férové a transparentné správanie i úprimnosť firemnej filozofie, ktorá rozumie ich životnému štýlu.

V hodnotení lojality zákazníkov, ktoré zisťovalo pravdepodobnosť opakovaného nákupu respondentov, získal Kaufland najvyššie skóre medzi všetkými 120 hodnotenými značkami.

„V našej filozofii je spokojnosť zákazníka vždy na prvom mieste a všetky naše aktivity smerujú práve k vytvoreniu pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Takáto spätná väzba nás preto nesmierne teší,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Zákaznícka skúsenosť, ktorú Originál CX skúma, reprezentuje všetko to, čo o značke hovoria jej zákazníci, a nie to, čo o sebe hovorí sama.

Top značky, medzi ktoré sa Kaufland hrdo radí, dokážu tieto dva prístupy zjednotiť a svoje hodnoty a vízie uveriteľne prenášajú do reálneho vzťahu so svojím zákazníkom.

(ts)

- REKLAMA - adv.: