foto: Pepsi

Značka colových nápojov predstaví na slovenskom trhu nový dizajn etikiet svojich fliaš i vzhľad plechoviek. Zmena sa týka portfólia bezkalorických variantov Pepsi.

Pepsi tým reaguje na aktuálne trendy v dizajne etikiet, avšak so zachovaním dôrazu na svoju tradíciu a atribúty značky celosvetového významu.

„Zmenou prešlo najmä farebné prevedenie etikiet s cieľom posilniť imidž modernej značky. Plechovky s novým dizajnom budú preto v matnej čiernej, nie lesklej, ako to bolo doteraz. Jej identita, ako je logo, zostáva,“ vysvetľuje Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre ČR a SR.

Novej podoby sa dočkajú výhradne balenia bezkalorických variantov tejto značky, kam v súčasnosti na slovenskom trhu patrí Pepsi Max, Pepsi Višňa a Pepsi Limetka.

„Záujem slovenských zákazníkov o bezkalorické varianty colových nápojov rastie. Rastie pritom omnoho rýchlejšie v porovnaní s vývojom kalorických variantov coly, a tak chceme v podpore limonád bez cukru naďalej pokračovať,“ doplnila Kateřina Komárková.

Pepsi s novými etiketami bude do tuzemských obchodov dodávaná približne od začiatku februára.

(ts)

- REKLAMA - adv.: