Andrea Štěpánová (foto: ASKO-Nábytok)

Spoločnosť ASKO-Nábytok, jedna z najväčších nábytkárskych spoločností na domácom trhu, sa začiatkom roka dočkala personálnych zmien.

Na miesto marketingovej riaditeľky pre Českú republiku a Slovensko nastúpila Andrea Štěpánová, ktorá v spoločnosti pôsobila už od roku 2017 na pozícii marketingovej manažérky.

Andrea Štěpánová do svojej funkcie prichádza s víziou novej stratégie, ktorej cieľom je, aby sa spoločnosť ASKO-Nábytok stala prvou voľbou vo vnímaní zákazníkov pri výbere nábytku.

Andrea Štěpánová získala bohaté skúsenosti ešte pred svojím nástupom do spoločnosti ASKO-Nábytok. V minulosti pôsobila ako marketingová manažérka reťazca supermarketov Billa, kde sa okrem iného podieľala aj na otváraní nových filiálok, pilotných projektov pre EuroBilla či na viacerých spotrebiteľských súťažiach.

Niekoľko rokov zároveň zbierala skúsenosti aj ako account manager na strane agentúr (Jazz Communication, Onyx Company). V minulosti sa osvedčila aj ako skúsený teamleader a svojho tímového ducha plánuje využiť aj pri vedení marketingu v ASKO-Nábytok.

Štěpánová nastúpila na pozíciu marketingovej riaditeľky s jasnou víziou. Jej cieľom je rozvíjať a upevňovať miesto spoločnosti ASKO-Nábytok na trhu predajcov nábytku v Českej republike aj na Slovensku.

„Cieľom komunikačnej stratégie v roku 2020 bude posunúť ASKO-Nábytok na prvú priečku vo vnímaní zákazníkov pri výbere nábytku. Chceme zákazníkom ukázať, že v našich predajniach nájdu vždy skvelú inšpiráciu, najlepší zákaznícky servis a služby, ako aj expertné poradenstvo pri výbere sedacích súprav, spální, ale aj kuchynských štúdií,“ vysvetľuje Štěpánová svoju víziu pre rozvoj marketingové stratégie ASKO-Nábytok v ďalších rokoch.

(ts)

- REKLAMA - adv.: