Imidžová kampaň McCafé zaujala svojím minimalizmom

„Naša posledná kampaň McCafé ukazuje, že káva v sieti našich kaviarenských konceptov je kvalitná, chutná a môže si ju vychutnať skutočne každý návštevník v 25 reštauráciách McDonald´s na Slovensku (z celkového počtu 32). Napokon, značka McCafé získala v novembri aj ocenenie najdôveryhodnejšia značka medzi kaviarňami v Českej i Slovenskej republike,“ povedala o kampani pre Mediahub.sk Lucia Poláčeková, PR Supervisor spoločosti McDonald’s Slovakia.

“Kampaň vyobrazuje spokojných a usmiatych ľudí s kávou v rukách či už vo vnútri reštaurácie či mimo reštaurácie, lebo život je plný príležitostí pre vychutnanie si jej skvelej vône i chuti. Cieľovou skupinou kampane sú mužy i ženy od 25 do 50 rokov. Na kampaň boli využité LCV plochy, social, digitálne CLV. Kampaň realizoval tím DDB v Českej republike,“ doplnila Lucia Poláčeková.

 

- REKLAMA - adv.: