zdroj: Kaufland

Tohtoročné Vianoce sa v Kauflande nesú v znamení Star Wars. Obchodný reťazec sa spojil so spoločnosťou Disney pri príležitosti uvedenia novej epizódy „Star Wars: „Vzostup Skywalkera“, ktorá príde do slovenských kín 19. decembra.

„Také dobré, ako nikdy predtým“. Príbeh hovorí o nekonečnom boji Temnej a Svetlej strany Sily. V reálnom svete je to však oveľa jednoduchšie, často to závisí od toho, ako sa voči sebe správame a ako pôsobia naše činy na iných.

Hlavnou postavou tohtoročného vianočného spotu Kauflandu je chlapec, ktorého pokúša Temná strana, no zároveň sa niekedy ukážu jeho pozitívne vlastnosti. Hnevá mladšieho chlapca, robí mu zle a zničí mu snehuliaka.

Na druhej strane sa zachová príkladne ako Jedi, keď pomôže staršej pani s nákupom. Nakoniec všetko dobre dopadne vďaka vianočnému darčeku v podobe svetelného meča, ktorý ukáže chlapcovi tú správnu cestu. Rozhodne sa pre Svetlú stranu a nezištne daruje svoj svetelný meč chlapcovi, ktorému predtým robil zle.

„Každý deň máme šancu rozhodnúť sa urobiť niečo dobré pre svojich blízkych. To je aj hlavná idea nášho medzinárodného televízneho spotu, ktorý spája ducha Vianoc a Star Wars,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Televízny spot tvorí základ pre komplexnú kampaň.

Televízny spot bol vyvinutý in house pod vedeným Holgera Oehrlicha. Produkcia spotu bola zverená BLM Film a režisérovi Alessandro Pacciani. Hudba k spotu bola skomponovaná Yessian Music.

V predvianočnom období čaká na fanúšikov Star Wars aj exkluzívna vernostná akcia – zberateľské karty zobrazujúce charaktery z epizód I – IX. Kolekcia obsahuje celkom 48 kariet, časť z nich je k dispozícii aj s hologramovým efektom.

Spolu s kartami bude k dispozícii špeciálny zberateľský album, ktorý bližšie vysvetľuje filozofiu Jedi v zmysle „Ovládni svoju silu: Mysli ako Jedi. Konaj ako Jedi. Ži ako Jedi. “ Za každý nákup v minimálnej hodnote 10€ alebo za nákup špeciálnych produktov získajú zákazníci balík s 2 kartami Star Wars.

Dôležitou súčasťou kampane je mobilná aplikácia „K-Master“ vyvinutá špeciálne pre Kaufland, s ktorou sa na cestu od učňa až po Majstra Jedi môže vydať každý.

Aplikácia „K-Master“ ponúka množstvo zaujímavých hier, kvízov a inovatívnych funkcií, medzi ktoré patrí aj možnosť virtuálnej a rozšírenej reality. Vďaka aplikácii sa ponoríte do sveta Star Wars a stanete sa Majstrom Jedi v každej predajni Kaufland, pričom vám na to stačí len smartfón.

V rámci kampane so Star Wars Kaufland uvádza na trh módnu líniu pre ženy, mužov aj deti, ktorá bola navrhnutá špeciálne pre reťazec. Kolekcia obsahuje oblečenie na voľný čas a na spanie s dizajnom Star Wars a výrokmi z filmov. Všetky kúsky sú vyrobené z biobavlny a zabalené v ekologickom udržateľnom obale. Nájdete ich exkluzívne len v Kauflande.

Súčasťou kampane bude aj event Star Wars Event 30. novembra v nákupnom centre Avion Shopping Park, ktorý bude moderovať Sajfa z Fun rádia.

(ts)

- REKLAMA - adv.: