predajňa v Krupine, foto: COOP Jednota

Maloobchodná sieť COOP Jednota má po celom Slovensku 2 100 predajní, ktoré sa snaží postupne modernizovať. Zároveň otvára nové prevádzky, v ktorých kombinuje inovatívne technológie, atraktívny dizajn a tradičné prvky.

Takým je aj nedávno otvorený supermarket v Detve, za ktorý COOP Jednotu ocenila odborná porota v súťaži Hermes komunikátor roka 2020 titulom Najlepší interiér predajného priestoru.

„Snažíme sa pracovať tak, aby sme spĺňali náročné potreby spotrebiteľov. Nová predajňa vystihuje našu obchodnú filozofiu, prepája moderné prvky a technologické novinky s úctou k našim tradíciám,” uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

„Za toto ocenenie sme veľmi vďační. Vážime si dôveru našich zákazníkov aj uznanie odborníkov. Potvrdilo sa nám, že kvalitná práca a snaha neustále sa zlepšovať má zmysel,“ dodal Lellák.

Výberom ľudových prvkov si chcel tradičný reťazec uctiť ľudové umenie, interiér aj exteriér predajne je inšpirovaný detvianskym folklórom. Pri projektovaní COOP Jednota spolupracovala s miestnou odborníčkou na ľudové umenie Ivetou Smilekovou, ktorá v meste Detva zachováva silný historický odkaz tohto regiónu svojimi ručne vyrábanými krojmi a folklórnymi predmetmi.

Prevádzka je vybavená LED televízormi a elektronickými cenovkami v sekcii ovocia a zeleniny či samoobslužnými pokladňami. Nechýba kiosk, na ktorom si zákazníci môžu vyhľadať informácie o tovaroch, aktuálnych akciách alebo výške zliav na ich karte.

Supermarket s rozlohou 656 m2 otvorilo spotrebné družstvo COOP Jednota Krupina, ktoré prevádzkuje 147 predajní v 11 okresoch Slovenska a zamestnáva takmer tisíc ľudí.

„Otvorenie nového, už 36. supermarketu COOP Jednota Krupina je naším symbolickým príspevkom k oslavám 150. výročia vzniku slovenských spotrebných družstiev. Neustále rozvíjame a modernizujeme obchodnú sieť, snažíme sa zachovať si vlastnú identitu slovenského reťazca prevažne so sortimentom potravín od slovenských výrobcov. Obzvlášť v Detve sa nám podarilo aj po vizuálnej stránke veľmi pekne spojiť tradíciu a slovenskosť vyjadrenú folklórnymi motívmi s moderným a ekologicky šetrným vybavením predajne,“ priblížil Jozef Vahančík, predseda predstavenstva COOP Jednota Krupina.

COOP Jednota si počas galavečera odniesla zároveň tretie miesto na základe vyhodnotenia kvantitatívneho prieskumu verejnej mienky realizovaného prieskumnou agentúrou Median SK.

Hermes komunikátor roka je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR so zákazníkom.

Odbornú garanciu projektu zastrešuje prieskumná agentúra Median SK, Katedra marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave aj analytik výskumu Slovenského rozhlasu RTVS Jindřich Bardon.

Jedným z cieľov projektu je motivovať inštitúcie v SR k skvalitňovaniu komunikácie s verejnosťou, štátnymi autoritami, obchodnými partnermi, vlastnými zamestnancami a hlavne klientmi, ako aj ďalšími pre inštitúciu zaujímavými cieľovými skupinami.

foto: COOP Jednota
foto: COOP Jednota

(ts)

- REKLAMA - adv.: