Zlatý Bažant ako prvá pivná značka skončila s PET fľašami

Obľúbené radlery značky Zlatý Bažant ukončili výrobu v PET fľašiach. Zlatý Bažant sa tak stáva prvou pivnou značkou na Slovensku, ktorá sa rozhodla touto cestou aktívne prispieť k podpore trvalej udržateľnosti.

Stiahnutím PET fliaš ušetrí v priebehu budúceho roka takmer 28 ton plastu, ktoré predstavovali nielen samotné fľaše, ale aj uzávery a plastové fólie.

Obľúbené radlery Zlatý Bažant boli doteraz dostupné zákazníkom vo všetkých tradičných obaloch. Po novom sa už v plastových fľašiach predávať nebudú. Značka, známa svojím inovatívnym prístupom, tak opäť získala prvenstvo na trhu.

Tentokrát je spojené s podporou trvalej udržateľnosti – so zastavením výroby plastových fliaš. „Uvedomujeme si dôležitosť ochrany životného prostredia a v súlade s tým sme sa rozhodli podniknúť aktívne kroky. Veríme, že každý z nás by mal v ochrane životného prostredia pre ďalšie generácie začať najprv sám od seba. Toto je náš prvý krok. Úpravou predajných obalov radlerov Zlatý Bažant tak ročne zabránime vzniku 28 ton plastu,“ informuje Matúš Benža, Senior Brand Manager značky Zlatý Bažant Radler.

Obmedzenie používania PET fliaš ide v súlade s celkovou iniciatívou spoločnosti HEINEKEN s názvom „Načapujme si lepší svet“. Jej cieľom je aktívne dosahovať zmeny v trvalej udržateľnosti, podporovať celoeurópske iniciatívy v oblasti znižovania emisií uhlíka, využívania obnoviteľných zdrojov energie, zvyšovania recyklácie a spomínaného znižovania odpadu z obalov.

Spoločnosť HEINEKEN tak od roku 2016 znížila na Slovensku spotrebu vody na výrobu 1l piva o 2 %, čo predstavuje úsporu 1 hl vody na výrobu 3,8 hl piva. Zároveň sa znížili emisie CO2 v rámci distribúcie o 24 %. Program „Načapujme si lepší svet“ plánuje i naďalej prispievať k podpore trvalej udržateľnosti.

(ts)

- REKLAMA - adv.: