foto: Reťazce.sk

Reťazec tvrdí, že koncept „Lidl to Go“ vznikol z dôvodu, aby sa prispôsobil súčasným trendom na trhu. Do ponuky okrem kávy z automatu aktuálne zaradil i burgre, či vajíčkový muffin so slaninou.

Fastfoodovú ponuku reťazec aktuálne testuje na Račianskej, Ružinovskej ulici a v predajni v nákupnom centre Vivo (bývalom Poluse) na Vajnorskej ulici, kde sme ju vyskúšali i my a realizovali sme kontrolný nákup.

foto: Reťazce.sk

„V blízkej budúcnosti pribudnú v rámci testovacej fázy ďalšie dve, tentokrát mimobratislavské. Ide o rozšírenie našej ponuky, kedy chceme okrem sortimentu Priamo z pece zákazníkom ako rýchle občerstvenie ponúknuť aj takúto alternatívu,“ povedal pre Reťazce.sk hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.

Kontrolný nákup sme spravili v pondelok 11. novembra, tesne po 14-tej hod. Burgre sme konzumovali ihneď po ich zakúpení, ako odporúča na obale Lidl.

Testovali sme chuť Beef&Chees Burger (125g, 1,19eur) a Royal Chees Burgera (136g, 1,29 eur), teda v podobných cenách ako sú burgre v McDonald’s, ale ich chuť nás veľmi nepresvedčila.

Okrem burgerov reťazec Lidl ponúka i Vajíčkový muffin so slaninou za cenu 1,99 eur, a Hot-dog za 0,49 eur, tie sme nevyskúšali.

„Ponuka rýchleho a teplého občerstvenia Lidl2Go je momentálne v testovacej prevádzke, pričom počet zapojených predajní časom rastie. Prvotné spustenie prebehlo na jeseň. V ponuke Lidl2Go sa stabilne nachádzajú tri produkty: cheeseburger, hamburger a vajíčkový muffin. Do budúcna nevylučujeme rozšírenie tohto sortimentu,“ doplnil pre Reťazce.sk Tomáš Bezák.

Podľa ekonomického magazínu INDEX sa fastfoodová ponuka Lidl-u podobá na ponuku od McDonald’s nielen vizuálne, ale i názvom. Lidl pre INDEX uviedol, že „podobnosť je čisto náhodná, pretože burger treba zabaliť do mastného papiera, ktorý zhodou okolností tiež používa “mekáč” a uvedené názvy na produktoch sú len opisom toho, čo môže zákazník čakať.“

- REKLAMA - adv.: