Práca #PREPACKMEKAC získala ocenenie v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane. (kreatíva: Wiktor Leo Burnett, mediálne plánovanie Starmedia Co.)

Flema Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila 25. októbra víťaza tohtoročného 14. ročníka súťaže. Z 58 prihlásených prác na shortlist postúpilo 21 kampaní v 12 kategóriách.

Víťaza z kampaní nominovaných na shortlist vybrala odborná porota na svojom stretnutí 2. októbra 2019.

Porota bola zložená z 25 odborníkov oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.

Pri slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v pražskom Divadle X10 24. októbra bolo odovzdané ocenenie víťazom v štyroch kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových kategóriách (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v piatich kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, engagementu, influencera, real-time marektingu a najlepšie lokálne exekúcie globálnej kampane), a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.

Zároveň aj tento rok FLEMA vyhlásila ocenenie Inovatívny autor (predtým Inovatívna agentúra), ktorú opäť získala agentúra TRIAD Advertising.

Ocenenie Inovatívny zadávateľ po minuloročnom úspechu obhájil Plzeňský Prazdroj.

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň, získala agentúra WAVEMAKER Czech a organizácia Človek v tiesni za kampaň Zadlžené deti, ktorá dokázala s minimálnym rozpočtom upozorniť na naliehavý sociálny problém detských exekúcií a pomôcť k zmene príslušnej legislatívy.

“Aj napriek tomu, že médiá môžu byť vnímané ako komodita, a teda že ich cena je jediný faktor, ktorý by mohol hrať úlohu, sa ukazuje, že skvelé nápady stále sú, a že si viac a viac zadávateľov uvedomuje, že práve v nápadoch a inovatívnom prístupe sa skrýva skutočná pridaná hodnota agentúry. A nás teší, že prispievame k tomu, že práve o tých najlepších kampaniach sa odborná verejnosť dozvie, môže o nich diskutovať, hodnotiť ich, a tým posúvať celý trh na vyššiu úroveň, ” povedal Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Všetky práce víťazných agentúr si môžete pozrieť > tu

Burger King vtrhol na slovenský trh ako víchor a rozdúchal oheň nielen pod grilom, ale aj na gastro scéne. Provokatívna kampaň #prepacmekac k otvoreniu prvej pobočky Burger King v Bratislave z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett/Starmedia Co. získala hneď dve ocenenia Zlatý klinec 2019.

Striebro v hlavnej kategórii Kampaň a s rovnakým umiestnením uspela aj v kategórii Promo & Activation. Na FLEMA Media Awards 2019 získala ocenenie v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane.

Za Burger King kampaň koordinoval riaditeľ značky pre Českú republiku, Slovensko, Rumunsko a Bulharsko, Daniel Ryška: „Radi balansujeme na hrane. Našim cieľom je nielen zaujať, ale aj pobaviť zákazníkov. Takýmto druhom kampaní budeme určite pokračovať aj naďalej,“ uviedol.

Každý deň navštívi reštaurácie Burger King po celom svete viac ako 11 miliónov ľudí. Značku s dlhou históriou, ktorá siaha až do roku 1953, priniesla na Slovensko španielska spoločnosť AmRest. > Čítaj viac o kampani

Pozrite si všetky videá z kampane:

Súčasťou kampane bola i outdoor plocha na bratislavskom Trnavskom mýte:

LED plocha na Trnavskom mýte v Bratislave (foto: Mediahub.sk)
Provokatívna kampaň Burger King od agentúry Wiktor Leo Burnett zabodovala na Zlatom klinci 2019

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: