Harmanček z Rajeckej doliny, foto: Kofola

Výber bylinkových príchutí pramenitej vody Rajec sa túto jeseň rozširuje o limitovanú novinku Rajec Harmanček. Obsahuje iba prírodné ingrediencie, je bez konzervantov a má znížený obsah cukru.

Bylinky pre ochutenú pramenitú vodu si pestuje sama spoločnosť Kofola. Na pomoc si zavolala tú najpovolanejšiu, Kamilu Stehlíkovú, odborníčku na liečivé byliny a kolegyňu z firmy LEROS.

V apríli 2019 pomohla zamestnancom Kofoly ručne vysadiť bylinky na poliach v Rajeckej Lesnej, v júli pozbierať prvú úrodu a už v októbri sa na pulty dostane úplne čerstvá novinka – RAJEC Harmanček. Teasingovú imidžovú kampaň na jedinečný produkt z lokálnych bylín ste mohli vidieť začiatkom júla 2019 v televízii, online, ale aj na mieste predaja.

Myšlienka pestovať si vlastné bylinky klíčila v Kofole už nejaký čas. A na jar 2019 jej vdýchol život brand team RAJEC, Katarína Pereszlényiová a Pavol Chalupka. Predstavy boli od začiatku jasné: žiadna chémia, iba sila prírody a láska.

K. Pereszlenyiova vpravo Markéta Ryšková, vľavo P. Chalupka (foto: Kofola)

Projekt dostal príznačné meno Projekt Kamilka a to nielen po jednej z byliniek, ktorá sa odteraz spája so značkou RAJEC, ale odkazuje aj na Kamilu Stehlíkovú z LEROS, odborníčku na liečivé byliny, ktorá je zárukou toho, že bylinky v Rajeckej doline sú pestované v harmónii s jej nedotknutou prírodou. A aj vďaka nej už toto leto začali polia v Rajeckej Lesnej zaváňať úrodou harmančeka.

Rajec Harmanček (foto: Kofola)

„Aj keď to po zasadení semienok nevyzeralo ružovo, kvôli aprílovému suchu a následne nadpriemerne daždivému máju, všetky sily prírody v Rajeckej doline sa spojili a my už máme zozbieranú prvú úrodu voňavého harmančeka. Z vysušenej bylinky vyrobíme extrakt, ktorý spojíme s pramenitou vodou RAJEC, samozrejme bez použitia konzervačných látok, a na jeseň si budú môcť RAJEC Harmanček z našej úrody vychutnať aj spotrebitelia,“ predstavuje príbeh novinky v portfóliu spoločnosti Kofola Katka Pereszlényiová, Senior Brand Manager.

Že Projektom Kamilka žije celá Kofola, dokázal aj majiteľ firmy, Jannis Samaras, ktorý pomáhal pri prvom zbere harmančeka spolu so svojou rodinou.

Súčasťou teasingovej kampane okrem TV spotu bola aj online komunikácia na sociálnych sieťach a stránke www.projektkamilka.com. „Do komunikácie novinky sme zapojili aj aktuálne príchute RAJEC Bylinka – Materina dúška, Púpava, Bazový kvet, Mäta, Šípka, či Šalvia, ktoré majú na svojich etiketách logo Projektu Kamilka. Komunikačné materiály priamo na mieste predaja sa tiež spájajú s pripravovanou novinkou,“ dopĺňa K. Pereszlényiová.

Rajec Harmanček bude dostupný od októbra 2019, v nesýtenej verzii, v balení 1,5 l.

majiteľ spoločnosti Kofola Jannis Samaras (foto: Kofola)

Vizitka kampane RAJEC Harmanček:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan, Jozef Ľudrovan, Jakub Gerhardt
Copywriter: Eva Matejíčková
Account director: Marek Kabát
Account manager: Ivana Fertáľová
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: REVERS
PR: 1st CLASS AGENCY
Trvanie: 1. 7. – 30. 9. 2019

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: