Kaufland, Trnavská cesta, Bratislava (foto: reťazce.sk)

Reťazec prichádza s novou súťažou, vďaka ktorej za nákup slovenských výrobkov čakajú zákazníkov vo víťazných predajniach lákavé zľavy.

Kaufland si na podpore slovenských výrobcov zakladá. Aj preto pred pár mesiacmi umiestnil k vchodom do svojich predajní tabule oznamujúce počet predaných produktov s domácim pôvodom. V posledný septembrový týždeň navyše spúšťa nový projekt, ktorého cieľom je podpora predaja slovenských výrobkov.

tabuľa s informáciou o počte predaných výrobkov s domácim pôvodom (foto: PR Time/Kaufland)

Súťaž s názvom „Nakupujte so srdcom“ potrvá od 26. septembra do 6. novembra. Počas tohto obdobia si reťazec posvieti na to, v ktorých obchodných domoch sa týchto produktov predá najviac. Pravidlá súťaže zákazníci nájdu na stránke www.kaufland.sk/nakupujtesosrdcom.

„Zákazníci v troch víťazných predajniach s najvyšším počtom predaných slovenských výrobkov sa budú môcť v predvianočnom období tešiť na špeciálne zľavy až do výšky 50 % na vybrané skupiny tovarov. Aj takto chceme podporovať domácu produkciu, pretože v ponuke slovenských výrobkov sme lídrom,“ vysvetľuje hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

bannery, Kaufland, Trnavská cesta, Bratislava (foto: reťazce.sk)

Pre Kaufland je podpora slovenských dodávateľov pevne zakotvená vo filozofii spoločnosti. Okrem podpory slovenských dodávateľov ovocia a zeleniny spustil vlani aj projekt 100% slovenské mäso, v rámci ktorého najskôr uviedol na pulty predajní hovädzie mäso zo zvierat, ktoré boli narodené, vychované, zabité a spracované na Slovensku.

Tento rok pridali do ponuky aj bravčové mäso so 100% slovenským pôvodom. Zároveň na pultoch predajní nájdu zákazníci produktový rad Z lásky k tradícii. Pod týmto označením sa skrývajú produkty vyrobené zo slovenských surovín domácimi dodávateľmi podľa tradičných receptúr.

V 64 predajniach sú v ponuke aj produkty od malých regionálnych dodávateľov. Tieto aj všetky ostatné slovenské výrobky sú jasne označené srdiečkom vyplneným slovenskou vlajkou.

vizuál súťaže (zdroj: Kaufland)

(ts)

- REKLAMA - adv.: