reklamný banner, pri Kauflande na Trnavskej ceste v Bratislave (foto: Reťazce.sk)

Kaufland spustil na svojej stránke online anketu, ktorou zisťuje vzťahy a názory zákazníkov na svoje predajne. Vybraných zákazníkov odmení nákupnými poukážkami.

„…Pretože nám záleží na tom, aby ste boli s nákupmi spokojní! Ohodnoťte nás prostredníctvom krátkej, anonymnej ankety a dajte nám vedieť váš názor. Ako odmenu za vašu úprimnosť vyžrebujeme každý mesiac 50 výhercov nákupných poukážok v hodnote 20 eur,“ uvádza reťazec na špeciálnej microsite feedback.kaufland.sk.

Po výbere predajne sa zákazníkovi na webe zobrazí anketový formulár. Je dobré, aby zákazník poznal dátum a čas svojho posledného realizovaného nákupu, nie však číslo pokladničného bloku. Zapojenie do ankety je samozrejme anonymné.

Kaufland zisťuje spokojnosť zákazníka s nákupom, s dostupnosťou tovaru v konkrétnych tovarových kategóriách (napr. ovocie a zelenina, mrazené výrobky, food, non food, a podobne).

Reťazec tiež zisťuje či bol zákazník spokojný s čerstvosťou tovaru, a opäť má v ankete i bližšie zadefinovať aj tovarové kategórie.

Kaufland zisťuje i názor zákazníka na čistotu predajne, ale i spokojnosť na prívetivosť personálu, či dĺžku čakania pri predajných pultoch, alebo spokojnosťou vybavenia nákupu pri pokladni, či dĺžkou čakania.

Na záver sa reťazec pýta či by návštevu predajne zopakovali a chce od zákazníka, aby vyjadril svoju spokojnosť na stupnici od 1 – 10, alebo zisťuje s kým (počet osôb) ste boli na nákupe.

Na záver sa Kaufland nezabudne poďakovať za spätnú väzbu a respondent po kliknutí na link je presmerovaný na podstránku súťaže o nákupné poukážky, kde zadá svoje kontaktné údaje.

- REKLAMA - adv.: