McDonald’s spustil náborovú kampaň

So začiatkom nového školského roka naštartovala spoločnosť McDonald’s Slovensko novú vlnu imidžovej kampane s cieľom osloviť uchádzačov o prácu. Verejnosti v nej pripomína nielen zručnosti, ktoré zamestnanci McDonald’s v práci získavajú, ale tiež príležitosti, vďaka ktorým kariérne rastú, učia sa a nadobúdajú nové skúsenosti.

Veľkým benefitom je ich ďalšie zhodnotenie v profesionálnom i osobnom živote. Celú kampaň zjednocuje hashtag #SkillsForLife. Kampaň, ktorej nechýba vizuálna kreativita, bude komunikovaná nielen priamo v reštauráciách, ale aj na sociálnych sieťach a v médiách v priebehu septembra.

Prvýkrát v tomto roku bude preto 19. septembra organizovaný vo všetkých reštauráciách v Čechách a na Slovensku Deň pracovných príležitostí, ktorý je súčasťou tejto globálnej kampane, v rámci ktorej sa uchádzači môžu priamo v reštaurácii dozvedieť všetko, čo ich o práci v McDonald´s zaujíma.

Spoločnosť McDonald’s na Slovensku aktuálne zamestnáva takmer 2 300 ľudí. Podľa doterajších štatistík majú najväčší záujem o prácu v tejto sieti reštaurácií najmä mladí ľudia vo veku 16 až 20 rokov. V Mekáči ich pracuje až 43 %.

Kampaň McDonald’s budú na Slovensku dopĺňať aj série príbehov úspešných zamestnancov. „Svoje príbehy vyrozprávajú naši súčasní i bývalí zamestnanci, ktorí v McDonald’s začínali a niektorí dnes pôsobia v manažmente veľkých spoločností alebo riadia vlastné firmy. Rozprávajú o tom, ako im skúsenosti získané v McDonald´s pomohli v ich ďalšom smerovaní. Tieto videá budeme zdieľať na našich interných kanáloch, webe, či sociálnych sieťach,“ uviedla Lucia Poláčeková, PR Supervízor McDonald´s Slovensko.

Vizuály kampane:

zdroj: McDonald’s
zdroj: McDonald’s

(ts)

- REKLAMA - adv.: