banner z novej kampane (zdroj: SEMTEX/Kofola ČeskoSlovensko)

Značka energetických nápojov SEMTEX prichádza s čerstvou kampaňou, v ktorej predstaví nový špecializovaný rad troch produktov – HIGH, LONG a FLOW – vytvorených so zreteľom na rôzne potreby zákazníkov v rôznych momentoch, ktoré potrebujú zvládnuť. Za kreativitou stojí reklamná agentúra WMC/Grey.

“Prichádzame na trh s novinkou v podobe troch druhov energy drinkov, ktoré ponúkajú rôzne energie pre rôzne situácie. HIGH je pre rýchle a silné nabudenie, LONG povzbudí na dlhšiu dobu a FLOW je stimulantom dobrej energie s nižším obsahom cukru. Vydali sme sa touto cestou, aby sme energy drinky navrátili k ich pôvodnému účelu, teda k dodaniu správnej energie. Dávame tak spotrebiteľovi možnosť zvoliť si energiu, ktorú práve v danom okamihu potrebuje. Pevne veríme, že v našom snažení nám pomôžu spoty, ktoré sme vytvorili s kreatívnou agentúrou WMC/Grey, ” uviedol Aleš Hladil, brand manager značky SEMTEX zo spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

“Už od začiatku prípravy kampane sme spoločne s klientom hľadali nielen komunikačný koncept, ale zamerali sme sa na produkt. Nechceli sme skončiť pri tom, že iba uvedieme nové príchute – namiesto toho sme sa sústredili na rôzne druhy energie, ktoré sa hodia pre rôzne situácie. Až následne sme sa zaoberali tým, ako ich náležite odprezentovať, ” vysvetľuje Jan Plajner, client service director kreatívnej agentúry WMC/Grey.

SEMTEX HIGH je pre rýchle nakopnutie, LONG pre povzbudenie na dlhšiu dobu a FLOW pre momenty, kedy je potrebné sa správne naladiť a zachovať chladnú hlavu.

“Na rozpoznanie toho, že každá situácia si žiada iný druh energie, sme vystavali aj celú komunikáciu. Tá je teraz o niečo temnejšia než kampane konkurencie. Centrálnou myšlienkou, s ktorou pracujeme, je “CHOOSE YOUR ENERGY”. Pomocou troch hrdinov ukazujeme, ako vám zvolenie tej správnej energie pomôže účinnejšie riešiť najrôznejšie situácie vo vašom živote, ” povedal David Suda, kreatívny riaditeľ agentúry WMC/Grey.

V televízii v rámci kampane beží od prvej polovice júla 30 sekundový spot, v ktorom SEMTEX divákov zoznámi so svojimi hrdinami a uvedie novú produktovú radu.

V druhej fáze prídu na rad tri ďalšie, 20 sekundové spoty venované bližšiemu predstaveniu jednotlivých produktov. Kampaň doplní tiež digitálna časť, ktorá bude ďalej rozvíjať produktové benefity a ponúkne i bonusový “režisérsky zostrih” hlavného spotu v stopáži 43 sekúnd.

YT video 43 sec:

YT video 30 sec:

Vizuál komunikácie:

vizuál z novej kampane (Zdroj: SEMTEX/Kofola ČeskoSlovensko)

(ts)

- REKLAMA - adv.: