repro foto: spot Kaufland

Kaufland má podľa prieskumu spoločnosti Kantar TNS z mája 2019 najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny. Podľa prieskumu Gfk z júla 2018 ponúka v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov, tieto atribúty predstaví aj vo svojej najnovšej kampani z dielne reklamnej agentúry Respect APP.

Jednotlivé oblasti Kaufland komunikuje v kampani formou kreatívnych vizuálov a televíznych spotov. Tie diváka prenesú do troch rôznych svetov a príbehov, ktoré vtipným spôsobom poukážu na jednotlivé benefity reťazca.

„Chceme zábavným a zrozumiteľným spôsobom predstaviť naše hlavné silné stránky. Ukázať, že u nás dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje. Naším cieľom je ponúknuť zákazníkom čo najširší sortiment a najviac slovenských a lokálnych výrobkov, garantovať ich každodennú čerstvosť, a to všetko za neustále výhodné ceny. Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

V priemere najviac vystavení slovenských výrobkov má Kaufland. Toto potvrdil prieskum spoločnosti Gfk z júla 2018. Najnovší prieskum spoločnosti Kantar TNS Hitparáda obchodných reťazcov, ktorý bol zrealizovaný tento rok v máji na vzorke 1 000 respondentov sa slovenských zákazníkov pýtal, kde sa podľa nich nakupuje výhodne, či ktorý reťazec ponúka čerstvé potraviny a široký sortiment.

Výsledky prieskumu ukázali, že Kaufland je zákazníkmi stále vnímaný ako reťazec s výnimočnou ponukou, ktorá v sebe spája najširší výber, výnimočnú čerstvosť a výhodné ceny.

Kaufland sa teší obľube medzi zákazníkmi už dlhodobo, o čom svedčia aj získané ocenenia. Je držiteľom titulu Najdôveryhodnejší predajca potravín za rok 2018 a zároveň trojnásobným víťazom v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka, a to so značkou K-Classic.

Päťkrát po sebe získal titul Slovak Superbrands, naposledy aj tento rok. Komisia, ktorá udeľuje ocenenie, hodnotí obchodné výsledky, povedomie o značke a obľúbenosť.

„Celý náš sortiment tvoríme tak, aby si v ňom každý našiel to svoje a mohol sa spoľahnúť na kvalitu, čerstvosť a vždy výhodné ceny,“ zhrnula na záver Langová.

Vizitka kampane:

Trvanie kamapne: 18.7. do 9.10.
Kampaň: 360 (okrem rádia)
Názov kampane: Národná kampaň
Ciele: Zvýšiť povedomie zákazníkov o silných stránkach Kauflandu, ktoré vyšli v prieskumoch spoločností Kantar TNS z mája 2019 a GfK z júla 2018.
Posolstva: V Kauflande nájdete najširší sortiment, čerstvé potraviny a v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov za výhodné ceny.
Názvy spotov: Rande, Retro, Rozprávka
Autor: Respect APP
Dĺžka spotu: 30s
Reklamná agentúra: Respect APP
Realizačná agentúra/Produkcia: Hitchhiker Films
Klient: Kaufland Slovenská republika

Pozrite si prvý spot a vizuály kampane:

zdroj: Kaufland
Zdroj: Kaufland

(ts)

- REKLAMA - adv.: