zdroj: HEINEKEN

Čapovanie piva bude v mnohých HORECA prevádzkach omnoho jednoduchšie a najmä dostupnejšie. Revolučný výčapný systém Blade® od spoločnosti HEINEKEN Slovensko umožní podávať čapované pivo perfektnej kvality kedykoľvek a kdekoľvek.

Blade® predstavuje profesionálne výčapné zariadenie v atraktívnom dizajne, ktoré zachováva všetky vlastnosti a kvalitu čapovaného piva. Jeho kompaktná veľkosť, jednoduchá údržba a vynikajúce technické vlastnosti sprístupnia čapované pivo aj v prevádzkach s nižšou frekvenciou čapovania.

„Konzumenti čoraz viac vyhľadávajú pestrosť pivnej ponuky, a to nielen v pivných, ale čoraz častejšie aj v nepivných prevádzkach. To je dôvod, prečo chceme ponúknuť pivo aj podnikom, ktoré doteraz nemali možnosť vlastniť čapovacie zariadenie alebo pivo vôbec neponúkali,“ vysvetľuje Michal Chudík, National Sales Manager pre segment HORECA spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Využitie výčapného systému Blade® rozšíri pestrosť pivnej ponuky v jednotlivých prevádzkach. V nepivných prevádzkach umožní zvýšiť dostupnosť čapovaného piva či obohatí sortiment.

S celkovým objemom 8 litrov je Blade® vhodný najmä pre prevádzky s nižšou frekvenciou čapovania piva. Výčapné zariadenie zaberie menej miesta a je tak možné ho pohodlne umiestniť aj v menších priestoroch.

Takto servírované pivo si zachová svoju kvalitu a čerstvosť až po dobu 30 dní pri teplote 2°C, a to vďaka inovatívnemu kompresnému systému.

Výčapné zariadenie umožňuje nenáročné skladovanie, je jednoduché na prevádzkovanie a manipuláciu. Výčap stačí zapojiť do elektriny a napojiť súdok, pričom aktuálne sú v ponuke tri pivné značky.

„Portfólio budeme postupne rozširovať a sezónne meniť. Našim cieľom je ponúknuť našim zákazníkom atraktívne pivné portfólio. Momentálne máme k dispozícii tri značky – Heineken, Tiger a obľúbené talianske pivo Birra Moretti,“ hovorí Michal Chudík.

Výčapný systém Blade® je určený pre HORECA prevádzky a bude dostupný od začiatku júla za 499 Eur s DPH.

(ts)

- REKLAMA - adv.: