Lidl Letáky už nedistribuuje do domácností, ale i naďalej budú dostupné v prevádzkach a na webovej stránke reťazca (foto: Reťazce.sk)

Reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu Spoločnosti Lidl Slovenská republika záleží na trvalej udržateľnosti a preto pravidelne prehodnocuje svoj vplyv na životné prostredie.

Reťazec sa rozhodol optimalizovať svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zmenu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete. Letáky už nedistribuuje do domácností, ale i naďalej budú dostupné v prevádzkach a na webovej stránke reťazca.

„V obchodnom roku 2018 sme sa rozhodli prejsť z letáku tlačeného vo formáte A3 na rozmer A4. Na ročnej báze sme tým dosiahli úsporu viac ako 1520 ton papiera. Od začiatku tohto obchodného roka sme zrušili distribúciu letákov približne v tretine regiónov a ušetríme tak ďalších 850 ton,“ vysvetlil Branislav Brzula, vedúci úseku marketingu Lidl Slovenská republika.

„Zákazníkov motivujeme k odoberaniu elektronických newslettrov, sledovaniu ponúk na našej webovej stránke, facebookovom profile či v aplikácii. Leták je pre nás stále dôležitým prostriedkom na komunikovanie akčných ponúk. Zároveň však registrujeme rastúci záujem zákazníkov o sledovanie našich online kanálov,“ doplnil Brzula.

Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie.

Reťazec zároveň ročne recykluje 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4100 dospelých slonov afrických.

(ts)

- REKLAMA - adv.: