Reštaurácia Primi Eurovea spustila kampaň k novému mediteránskemu menu

Primi Eurovea, najväčšia reštaurácia slovenskej gastroskupiny Medusa Group, prichádza s vynoveným menu aj úplne novou terasou. Jedálny lístok, ktorý reflektuje to najlepšie z mediteránskej kuchyne, zostavili špeciálne pre Primi šéfkuchári z Talianska a Španielska.

Základom noviniek sú regionálne produkty a recepty krajín Stredozemného mora. Nové menu a zrekonštruovaná terasa je zároveň sprevádzaná mediálnou kampaňou, ktorá vznikla inhouse.

Medusa ku každej svojej značke pristupuje individuálne a zodpovedne. Rovnako, ako počas majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, keď Medusa spustila kampaň na Klubovne, aj teraz pripravila pre Primi Eurovea reklamnú podporu.

„Už od začiatku júna komunikujeme naše novinky bigboardami. Od 14. 6. sme spustili intenzívnu kampaň vo FUN Rádiu a rádiu Expres, od 17. 6. sú zverejnené citylighty a online kampaň. Nové menu intenzívne podporujeme aj cez náš vernostný program Medusacard,“ dodáva CEO gastroskupiny Peter Štecko.

Rádiospot nahrali samotní tvorcovia menu David a Fiore, ktorého leitmotívom je „spor“ o to, či je lepšia španielska, alebo talianska kuchyňa.

Autorom nového menu je Brand Chef Medusa Group, Španiel David Diaz, ktorý veľmi úzko spolupracoval so šéfkuchárom Primi Eurovea, Talianom Fiorenzom Riccim. David pochádza z Katalánska a v Barcelone a Prahe varil v michelinských reštauráciách.

„Keď niekto príde do Primi, chcem, aby si pri jedle spomenul na to, ako to isté jedol na dovolenke v Stredomorí. Pripomenúť mu tento zážitok je pre mňa to najdôležitejšie,“ tvrdí Diaz. Zaujímavé je, že David pôvodne študoval právo, no po dvoch rokoch štúdia zo dňa na deň odišiel študovať gastronomickú školu.

Fiorenzo Ricci je typický Talian a je na to patrične hrdý: „Jedlá talianskej kuchyne sú známe po celom svete. Ale v každej krajine ich prispôsobujú a menia. Niekedy možno nevedia, ako ich navariť správne. Je našou úlohou ukázať, ako naše jedlo chutí naozaj a prečo sa tieto jedlá stali takými populárnymi.“

vizál bigboardu Primi Eurovea (zdroj: event2all)
citylight Primi Eurovea (foto: Mediahub.sk)

Nové menu je doplnené o výrobky pekárne Crustino, ktorú Medusa otvorila len prednedávnom. V Primi Eurovea sa k jedlám podáva pečivo, ktoré bolo vymyslené na mieru novému menu. „Vyšpecifikovali sme si nielen typ pečiva, ale aj jeho vlastnosti. Či má byť vzdušnejšie, tvrdšie, mäkšie, zloženie byliniek, množstvo soli,“ upresňuje David Diaz.

Nové menu prichádza spolu so zmenou terás Primi Eurovea. Tie neprešli iba rekonštrukciou, ale boli úplne nanovo a na mieru dizajnovo navrhnuté. Cez deň a aj po zotmení tak budú dotvárať pohodlnú a štýlovú prímorskú atmosféru.

nová terasa Primi Eurovea (zdroj: event2all)

MEDUSA GROUP vznikla v roku 2003 otvorením legendárneho podniku Medusa pod Michalskou bránou. Postupne sa stala lídrom v oblasti gastronómie a nočného života v Bratislave a rozšírila svoje pôsobenie o ďalšie prevádzky na Slovensku, v Prahe a v Rakúsku.

Do jej portfólia patrí napríklad sieť mediteránnych reštaurácií Primi a Kubu, brazílske Rio, trattoria La Pala, sieť pivární Klubovňa, ale aj Áziou inšpirovaný franchise wagamama s dvomi prevádzkami v Bratislave a v nákupnom centre McArthuer Glenn Designer Outle v Parndorfe, v Rakúsku.

V Prahe spoluprevádzuje najmodernejší nočný klub EPIC. Na bratislavskej nočnej scéne patria medzi najvychytenejšie jej hudobný klub Trafo, legendárny rockový Barrock či štýlový Le Club a vlastnú pekáreň Crustino.

Na denné business stravovanie v Bratislave aj Prahe je zameraná sieť samoobslužných kantín Presto. Spoločnosť je tiež exkluzívnym dodávateľom závodného stravovania pre fabriky Volkswagen Slovakia a.s. a pre logistické centrum Amazon v Seredi.

Cateringové a eventové služby zabezpečuje Medusa Group vlastnou eventovou a cateringovou divíziou. Spoločnosť zamestnáva viac ako 1 400 zamestnancov vo viac ako 40 prevádzkach na Slovensku, v Čechách a Rakúsku, v siedmich mestách. Medzi významné projekty patrí aj vzdelávací program a systém Medusa Academy a vlastný lojalitný systém MedusaCard s viac ako 120 000 členmi.

(ts)

- REKLAMA - adv.: