Pamätáte si pôvodnú Kofolu, rumové pralinky, alebo žuvačky Pedro? V rámci kampane maloobchodného reťazca Lidl sa vrátia v autentickom obale na pulty predajní v rámci Retro týždňa.

Od 13. mája prichádza do predajní reťazca opäť Retro týždeň, vôbec po prvý raz priniesol Lidl na Slovensku túto retro ponuku už v októbri 2015 a odvtedy ju niekoľko krát zopakoval.

Lidl zaviedol vo svojich predajniach kampaň, ktorá nám pripomenie časy dávno minulé a produkty, ktoré už dnes na pultoch predajní nájdete asi len ťažko. Reťazec promuje retro akciu v letáku aktuálnom od budúceho týždňa.

Retro týždeň pripravuje reťazec v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu tam, kde to bolo možné, chceli údajne zachovať aj pôvodné zloženie a chuť. „Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ uviedol v minulosti hovorca Lidl Tomáš Bezák.

V rámci tematickej predajnej ponuky si budete môcť kúpiť napríklad retro Kofolu, Horalky, Karpatské brandy, salámu Herkules, zmes na špagety Morca-Della, Granko, či Holandské kakao, ale i med medvedík, rumové pralinky, či čokoládu Študentská pečať.

Retro týždeň spoznali už i zákazníci Lidl v Česku, Chorvátsku, Slovinsku, alebo v Maďarsku:

Česko

Chorvátsko

Slovinsko

- REKLAMA - adv.: