Tento rok značka prišla s kreatívnym spotom na motíve ľudovej piesne „Dedinka v údolí“ vznikla originálna reklama z dielne agentúry Triad, ktorej text si zaručene budete spievať celý deň.

Od 5. mája môžete na slovenských obrazovkách vidieť nový reklamný spot značky Birell, ktorý tentoraz opäť upozorňuje na fakt, že človek po vypití nealkoholického piva Birell v žiadnom prípade nenafúka.

Do reklamy tvorcovia jedinečným spôsobom zakomponovali aj dychovú kapelu Textilanka z Trenčína a motoristického novinára Rastislava Chválu, ktorý si zahral vodiča.

„Aj napriek úspechu minuloročnej kampane sa stále nájde dosť Slovákov, ktorí majú obavy piť Birell pri rôznych príležitostiach, kde nie je tolerovaný žiadny alkohol v krvi. Zadanie tak znelo jasne – zariadiť, aby každému Slovákovi znelo v ušiach, že s Birellom nenafúka,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky.

Plná verzia spotu s názvom „S Birellom nenafúkaš“ má 1:55 min a v televíznom prostredí sa predstaví okrem nedele 5.5. už iba raz, a to 9.5. večer. Hlavnými médiami pre túto kampaň sa tak stanú internet a rádio, kde budú rôzne verzie spotu s rôznou stopážou.

Okrem toho ale bude on air napríklad aj špeciálna verzia v kinách alebo pri nakupovaní vo vybraných supermarketoch. Pomyselnou čerešničkou na torte je i zapojenie dedinských rozhlasov či TV stanice SenziTV.

Minulý rok si Birell nechal vypracovať expertízu o vplyve nealkoholického piva na výsledky dychovej skúšky. „Dychová analýza vykonaná v už 5-minútovom intervale po dopití nealkoholického piva ani v jednom prípade nedosiahla pozitívne výsledky,“ vysvetlil docent Ľubomír Straka z Ústavu súdneho lekárstva a medicínskych expertíz Univerzitnej nemocnice Martin.

Expertíza navyše potvrdila, že človek môže za prvú hodinu pitia Birellu vypiť 8 až 13 jeho pollitrov. Všetko závisí od veku či váhy človeka. Následne môže každú ďalšiu hodinu vypiť 4 až 6 ďalších „pollitrákov“ bez toho, aby nafúkal.

Vypiť vyššie množstvo tekutiny je už prakticky nemožné a navyše pre organizmus nezvládnuteľné. Test teda potvrdil, že 0,5 % alkoholu v nealkoholickom pive nemá vplyv na výsledok dychovej skúšky. Aj preto tento rok Birell pripravil reklamu, v ktorej to opäť pripomína.

Vizitka kampane:

Zadávateľ: Birell
Kreatíva: TRIAD advertising
Creative Director: Peter Baslík
Réžia: Martin Gonda
Produkcia: TOXPRO
Hudba: Textilanka

(ts)