Lidl aj Kaufland reagujú v kampani na klasickú frázu Slovákov o tom, že akokoľvek zápas dopadne, chlieb lacnejší nebude

Slovensko momentálne žije hokejom, a už teraz sa vedú debaty o tom, či naši vyhrajú alebo prehrajú. Niektorí Slováci sa však zhodujú, že chlieb tak či tak lacnejší nebude.

Touto zaužívanou frázou sa inšpiroval aj partner Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2019 Kaufland ale paradoxne i jeho konkurent Lidl, ktorý sa tiež rozhodol Slovákov presvedčiť o opaku a oba reťazce spustili podobný leit motív marketingovej komunikácie. Oba patria do nemeckej skupiny Schwarz.

„Ako generálny partner Slovenského zväzu ľadového hokeja držíme našim hokejistom, samozrejme, celou silou palce, chlieb však tentoraz bude lacnejší, či vyhráme alebo prehráme. Hokej tak bude mať niekoľko dní naozaj vplyv na rôzne stránky nášho života,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Počas májových hokejových majstrovstiev poskytne Kaufland zľavu na chlieb vo výške 40 %. Zľavnený bude chlieb Delikates (405g), a to vo všetkých predajniach Kaufland vždy v deň hokejových zápasov Slovenska v základnej skupine. Reťazec spustil k promu i landing page.

“Ako sa hovorí, v reklame už bolo vymyslené všetko. Tvrdenie, že hokej nemá vplyv na cenu chleba, je naozaj okrídlené, preto mohol nápad na túto kampaň vzniknúť na oboch kreatívnych oddeleniach. Z nášho pohľadu nie je vôbec problém, pokiaľ s podobnou kampaňou prichádzame aj my, aj konkurencia, pretože v centre oboch nápadov je podpora našich hokejistov na šampionáte,” pre Mediahub.sk uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

“Ako generálny partner Slovenského zväzu ľadového hokeja a oficiálny partner 2019 IIHF majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji sme sa na šampionát pripravoval dlhodobo a aj túto kampaň sme interne riešili už niekoľko mesiacov,” doplnila Langová.

Reťazec Lidl zlacnie chlieb o 10 centov nasledujúci deň po vyhratom zápase Slovenskej reprezentácie.

„Žiadne z našich aktivít, vrátane marketingových nekonzultujeme s konkurenciou. Naopak, realizujeme si ich sami, podľa vlastného uváženia a často reagujeme na aktuálne udalosti či témy. Inak tomu nebolo ani v tomto prípade, kedy sme sa pohrali s okrídlenou frázou „Chlieb lacnejší nebude,“ uviedol pre Mediahub.sk Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl Slovenská republika.

“Rozhodli sme sa poprieť toto klišé a preto po každom víťazstve našich hokejistov zlacníme v nasledujúci deň pšenično-ražný chlieb (1kg) o 10 centov. Vybrali sme si najpredávanejší chlieb, ktorého bežná cena (0,88 €) je nižšia než u konkurencie. V prípade úspechu našich hokejistov, bude tento chlieb v nasledujúci deň vo všetkých našich predajniach stáť 0,78 €,“ doplnil Bezák.

Vizuály Kaufland:

repro foto: inzercia leták Kaufland 5-2019
repro foto: titulka Kaufland.sk

 

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: