V poradí tretí obchod, ktorí otvorili YEME plnochutné potraviny v Panorama City na Pribinovej ulici v Bratislave, rozširuje možnosti pre nákup kvalitných potravín, pre ľudí, ktorí sa orientujú na zdravý životný štýl.

Súčasťou promo kampane na nový obchod Yeme v Panorama City je i zaujímavý test, prostredníctvom ktorého si každý, kto navštevuje webové stránky Yeme môže overiť, aké sú jeho znalosti v oblasti skutočných potravín.

„Dvojaká kvalita potravín je problém, ktorý vieme vyriešiť tak, že sa naučíme rozoznať skutočné potraviny od ich napodobenín. Otestujte sa, či dokážete čeliť trikom potravinárskeho priemyslu,“ znie úvodný text testu, ktorý nabáda návštevníka stránky zapojiť sa do tejto aktivity.

Súčasťou testu je desať otázok, ktoré nápaditým spôsobom nielen poučia, ale aj zabavia. Na konci sa zobrazí výsledok testu s dôvtipným nasmerovaním na nákup potravín do novootvorenej predajne Yeme.

„V Yeme pociťujeme potrebu edukovať ľudí o tom, čo sú naozaj kvalitné potraviny a test je dobrý spôsob, ako ich do témy vtiahnuť a začať viest diskusiu aj na inej úrovni ako len, či má mrazená pizza o koliesko mozzarelly viac alebo menej,“ priblížil pre MediaHub.sk nápad zrealizovať test ako súčasť kampane, Martin Bajaník z agentúry PEKNE & DOBRE.

Okrem testu majú zákazníci možnosť na webových stránkach Yeme získať v rámci kampane aj zľavový kupón, ktorý môžu použiť na nákup potravín v novom obchode v Panorama City.

Aj táto kampaň je súčasťou komunikačného konceptu, ktorý spočíva v prezentácii kvalitných potravín.

„Komunikačný koncept Yeme spočíva v prezentácii konceptu kvalitných potravín a na to hľadáme rôzne podoby. V lete sme robili napríklad bedeker Našinec, ktorý mapoval kvalitné potraviny po Slovensku, tentoraz sme sa rozhodli otvoriť tému pri príležitosti otvorenia novej predajne v Panorama City,“ pre MediaHub.sk uviedol Martin Bajník.

Kampaň je dostupná v mediatypoch Citylight, Google Display Network, a na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

Všetky kampane, ktoré pre Yeme plnochutné potraviny agentúra PEKNE & DOBRE doposiaľ zrealizovala, sa vyznačujú originalitou a osobitým štýlom. Ich úspech a kvalita spočíva v dodržiavaní viacerých pravidiel.

„Kampane pre YEME vznikajú v prvom rade na základe zrelej úvahy a dobrej znalosti klienta a jeho biznis potrieb. Vyhýbame sa chvíľkovým socialnosieťovým záchvevom. Každá kampaň musí mať, ale isté momentum, tému, o ktorej sa hovorí. A samozrejme, mala by byť pekna & dobra,“ prezradil pre MediaHub.sk Martin Bajaník, ktorý je šéfom agentúry PEKNE & DOBRE.

Pozrite si vizuály kampane:



- REKLAMA - adv.: