Tento rok prichádza výrobca nealkoholických nápojov PepsiCo opäť s vianočnou kampaňou, ktorá neopomína emocionálne prepojenie Vianoc so spoločne strávenými rodinnými okamihmi. Spot je identický s minuloročnou kampaňou pribudli len elfovia, s ktorými sa agentúra pokúsila humorne spot oživiť. Kampaň je opäť z dielne reklamnej agentúry Mark BBDO.

Značka Pepsi v kampani nadviazala i na svoju letnú porovnávaciu kampaň kolových nápojov, ktorú aplikovala na elfov, ako hlavných symbolov vianočnej atmosféry tohtoročnej kampane značky Pepsi.

Kampaň s mottom „Pre lepšiu chuť Vianoc!“ sa realizuje v BTL a ATL komunikácií. S vianočnými elfami sa tiež ľudia stretnú priamo v uliciach miest a nákupných centrách, na sociálnych sieťach a v neposlednom rade tiež v televízii.

Vianočná kampaň značky Pepsi odštartovala aktiváciou Ulov Elfa. Od novembra môžu ľudia vo vybraných slovenských mestách stretnúť a vyfotiť sa s niektorým zo štyridsiatich vianočných elfov. Kto fotografiu nazdieľa na svojom facebookovom alebo instagramovom profile pod hastagom #UlovElfa, sa automaticky zapojí do súťaže o originálny fotoaparát.

Elfovia hrajú dôležitú rolu i v ATL časti vianočnej kampane. Televizny spot je v TV JOJ nasadený od konca novembra.

„Vianoce sú obdobím, kedy si nájdeme čas na svojich blízkych a spoločne chvíle si naplno vychutnávame. Počas takýchto výnimočných chvíľ si radi doprajeme i kvalitné nápoje, medzi ktoré Pepsi určite patrí, a preto chceme našou kampaňou priniesť Vianoce s ešte lepšou chuťou,“ hovorí Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi na SR a ČR.

Na prelome mesiacov november a december budú v OD Eurovea vystavené netradičné vianočné sane, ktoré neodmysliteľne patria k postavám elfov.

Podobná aktivácia, avšak v menšom a mobilnejšom rozsahu, sa bude počas decembra konať na viacerých miestach Slovenska. Elfovia budú na mieste robiť sampling Pepsi a podnecovať ľudí, aby na originálne kartičky napísali prianie pre niekoho zo svojich blízkych. Elfovia vybrané priania následne vyplnia.

V priebehu celej kampane prebieha i digitálna komunikácia. Predovšetkým na sociálnych sieťach elfovia formou videí ukazujú, ako vyzerá napríklad ich príprava vianočných tradícií a zvykov.

Vizitka kampane:

Timing: 11/2017 – 12/2017
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore,
Reklamná agentúra: Mark BBDO
Digitálna agentúra: Etnetera Motion
Produkčná agentúra: Rituál

Vizuál printu:

zdroj: Botticelli

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: