Respondentom spoločnosť Tesco ponúka 25 bodov na Club card a možnosť vyhrať 3x 150 eur. Anketovú microsite www.tesco.sk/hodnotenie s dotazníkom, komunikuje na predajných plochách pri pokladni formou P.O.S. – stojanmi s letákmi so sloganom „Povedzte nám, aký bol váš dnešný nákup.

Tesco primárne zaujíma spokojnosť zákazníka s rozsahom, dostupnosťou a kvalitou ponúkaného tovaru a služieb, resp. komunikáciu personálu. Respondentov sa pýta i na vzťah a ich spokojnosť s reťazcom Lidl.

“… je to testovacia fáza a zatiaľ sme to nespustili na všetkých obchodoch. Cieľom je získať zákaznícku spätnú väzbu, na ktorej chceme budovať a zlepšiť veci k ešte väčšej spokojnosti našich zákazníkov,” doplnil pre mediawatch.dog Martin Krajčovič, hovorca spoločnosti Tesco Stores SR.

vizuál letáku – líc (scan: MWD)

Anketové otázky dotazníka:

    • Ste zamestnancom Tesca? (Áno-Nie)
    • Zadajte prosím dátum vašej poslednej návštevy predajne.
    • Vyberte, prosím čas kedy ste predajňu navštívili.
    • Nakupovali ste v tomto obchode aj predtým?
    • Akú pokladňu ste použili pri platení? (klasickú, samoobslužnú, alebo Scan and Shop)
    • Do akej miery je pravdepodobne, že by ste túto predajňu odporučili svojim kolegom, či priateľom? (stupnica od – určite by som neodporučil – 1 do 10 – jednoznačne by som odporučil)
    • Radi by sme získali spätnú väzbu, prečo ste predajňu ohodnotili práve takto? Viac informácii nám môžete poskytnúť i v krátkom videu. Chceli by ste nám nahrať video?
      Povedzte nám prosím, prečo ste tejto predajni, dali práve takéto hodnotenie. Vo svojej odpovedi prosím uveďte čo najviac detailných informácii.

      foto: mediawatch.dog
    • Stretli ste sa počas poslednej návštevy s personálom, ktorý pre vás urobil niečo špeciálne?
    • Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi? (Rozhodne nesúhlasím, skôr nesúhlasím, Ani súhlasím, ani nesúhlasím, Skôr súhlasím, Rozhodne súhlasím, Neviem)
    • Personál v predajni bol nápomocný.
    • Personál v predajni bol priateľský.
    • Personál v predajni sa ku mne správal zdvorilo
    • Zamestnanci obchodu mi ponúkli pomoc z vlastnej iniciatívy.

      repro foto: tesco.sk/hodnotenie
    • Z prístupu personálu som mal pocit, že som tu vítaný.
    • Personal v predajni bol slušne a vhodne oblečený.
    • V tejto predajni mi zamestnanci vždy poskytnú nápomocne a priateľské služby.
    • Predajňa bola čistá a uprataná.
    • Bol ste spokojný s dostupnosťou produktov v predajni (veci ktoré som chcel kúpiť neboli vypredané)
    • Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
    • Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
    • Bol som spokojný s dostupnosťou pečiva?
  • Bol som spokojný s dostupnosťou ovocia a zeleniny?
  • Bol som spokojný s kvalitou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
  • Bol som spokojný s kvalitou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
  • Bol som spokojný s kvalitou pečiva?
  • Bol som spokojný s kvalitou ovocia a zeleniny?Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri pokladni?
  • Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri obslužných pultoch?
  • Bol som spokojný s cenami produktov, ktoré som kúpil?
  • Ceny boli zrozumiteľné a ľahko zistiteľné?
  • Stalo sa vám, že ste pri pokladni niekedy zaplatili vyššiu cenu než aká bola uvedená na cenovke na regáli, resp. letáku či billboarde?
  • (Ani, Nie, Po zaplatení som pokladničný doklad nekontroloval, Neviem, nespomínam si.)
  • Do akej miery súhlasíte s výrokom “Táto predajňa Tesco je prínosom pre miestnu komunitu?”
  • Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi?
  • Počas nákupu bolo jednoduché pohybovať sa po predajni.
  • Bolo ľahké nájsť produkty, ktoré som chcel nakúpiť?
  • Bol som spokojný s obsluhou na Službách zákazníkom (Informáciách)?
  • Pokladník mi bol nápomocný?
  • Vypýtali si od vás klubovú kartu Club card?
  • Predajňa ponuka dobrý rozsah sortimentu?

    vizuál letáku – rub (scan: MWD)
  • Okrem tejto predajne Tesco, v ktorom ďalšom z uvedených reťazcov nakupujete najčastejšie potraviny a spotrebný tovar? (Billa, Carrefour, CBA, COOP Jednota/Tempo, Fresh, Kaufland. Lidl, Metro, Terno Slovensko (Terno, Hypernova, Moja Samoška), Nakupujem len v Tesco (otázka neponúkla možnosť zaškrtnúť viacero možností, a ani odpoveď “iné”, t.j. kolónku na doplnenie reťazca, napr. Yeme.
  • Ako by ste ohodnotili Tesco v porovnaní s reťazcom Lidl v nasledujúcich oblastiach? (Tesco je výrazne horšie, Tesco je o niečo horšie, Tesco nie je ani horšie, ani lepšie, Tesco je o niečo lepšie, Tesco je výrazne lepšie)
  • Nákupný zážitok celkovo
  • Počet zamestnancov obchodu
  • Dĺžka čakania pri pokladni
  • Je jednoduché nájsť produkty, ktoré potrebujem
  • Dostupnosť produktov, ktoré chcete kúpiť
  • Šírka sortimentu vyhovuje mojim potrebám a tiež veľkosti tejto predajne
  • Kvalita čerstvých potravín
  • Ceny bežne kupovaných produktov
  • Ceny produktov, ktoré sú uvedené na regáli sa zhodujú s cenami na pokladničnom doklade
  • Špeciálna ponuka/letáková ponuka/akcie
  • Do ktorej z vekových kategórii patríte?
  • Do 18 rokov
  • 18 až 29 rokov
  • 30 az 49 rokov
  • 50 az 65 rokov
  • 66 a viac rokov
  • Bez odpovede
  • Ste…
  • Muž
  • Žena
  • Bez odpovede
  • Aké sú vaše mesačné výdavky za potraviny a spotrebný tovar do domácnosti?
  • Uveďte prosím čiastku, ktorú ste minuli pri poslednej návšteve tejto predajne?

    foto: mediawatch.dog