Po tohtoročnom marcovom uvedení produktu Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón Light sa v týchto dňoch dostala na trh novinka s príchuťou Broskyňa – Bazalka. V 0,5l plechovkách ju môžete aktuálne nájsť v exkluzívnej predpremiére až do 18. apríla na pultoch predajní reťazca TESCO.

„Ako líder na trhu každoročne prichádzame s inovatívnymi nápadmi. Inšpirujeme sa tradičnými receptami starých mám, pričom osvedčeným a obľúbeným chutiam dávame nádych modernosti a originality,“ povedal Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler zo spoločnosti Heineken Slovensko.

„Sledujeme aktuálne trendy v oblasti gastronómie, a tie nás tentoraz inšpirovali k spojeniu obľúbeného letného ovocia – broskyne s voňavou bazalkou. Práve aromatické bylinky sú stále obľúbenejšie aj v oblasti prípravy nápojov či dezertov,“ doplnil Benža.

Nový Radler má výrazne sladko-kyslú osviežujúcu chuť a zaradí sa pravdepodobne medzi top nápoje tohto leta, chuť ocenia najmä ženy. Je vyrobený zo 100% prírodných ingrediencií, neobsahuje konzervanty, ani farbivá.

Odporúčaná maloobchodná cena Zlatý Bažant Radler 0,0% Broskyňa Bazalka v 0,5l plechovke je 0,89 EUR.

Heineken Slovensko je viac ako 17 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 %.

Okrem značky Zlatý Bažant zahŕňa produktové portfólio pivovaru i ďalšie slovenské značky, ako Corgoň, Kelt, Martiner, ale i známe zahraničné značky, ako Krušovice, Starobrno, Desperados či Heineken.

Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V.

Pozrite si vizuály P.O.S. a FB content – animovaný gif:

 

.

- REKLAMA - adv.: