Nákupné centrum spustilo kampaň, ktorá vyvrcholí cez víkend Retro eventom. Vizuály kampane na sociálnej sieti tvoria fotografie retro výrobkov, ako céčka, stavebnica Merkur, automobil Škoda 120, alebo cvičky, ktoré si budú môcť prísť návštevníci počas víkendu nostalgicky pripomenúť na retro výstave.

Hlavným pilierom Retro víkendu sú nákupné zľavy až do výšky -50%, ktoré sú v duchu minulých „retro“ časov, kedy ceny v obchodoch boli ešte nízke.

Kampaň vznikla in-house v spolupráci s eventovou agentúrou Greg Hamm promotions a o PR aktivity sa stará Agentúra Like.

„Kampaň sme spustili mesiac pred eventom, ktorý sa uskutoční 8 a 9. októbra a využívame OOH média ako megaboardy, bigboardy a autobusové polepy. Z online nástrojov sa nám veľmi osvedčila sociálna sieť Facebook, kde prebieha súťaž ku kampani. Celú kampaň dopĺňajú aj rozhlasové spoty,“ povedala pre MediaWatch.Dog marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave Katarína Michaliaková.

Vizuály kampane – FB Content:

„Cieľová skupina sú návštevníci AVIONU – široká skupina zákazníkov. Cieľom je vyvolať u návštevníkom príjemnú emóciu a práve detstvo sa väčšine z nás spája s príjemnými spomienkami, ktoré vyvoláva aj napríklad Pedro, škodovka, céčka či Juhoška. Vyvolanie úsmevu zároveň korenšponduje aj s hlavným claimom značky AVION – Pre váš úsmev :-),“ doplnila Katarína Michaliaková.

Vizuál kampane – OOH:

vizual-kampane-retro-vikend-plny-zliav-avion-ooh
zdroj: Agentúra Like
- REKLAMA - adv.: