Po Vitamanoch, Dobrodružnom cestovaní v čase a Star Wars prichádza do Billy šesť plyšových postavičiek pod názvom Loptoši. Zákazníci si ich budú môcť kúpiť po nazbieraní bodov za nákup. Kampaň vytvorila agentúra MARK4 v spolupráci s marketingovým oddelením spoločnosti BILLA.

„Kampaň je postavená na príbehoch šestice nezbedných Loptošov, ktorí omylom v rakete opustili svoju planétu. Po tom, ako im začne dochádzať palivo, palubný počítač ich naviguje do predajne Billa. Aby sa mohli dostať domov, potrebujú loď natankovať vitamínmi. Kampaň má aj náučný charakter, pretože pomáha deťom spolu s Loptošmi dozvedieť sa viac o vitamínoch a zároveň popri tom zažiť aj rôzne dobrodružstvá,“ povedala riaditeľka marketingu spoločnosti Billa Denisa Pernicová.

“Ide o pôvodnú kreatívu, ktorá bola vyvinutá pre BILLU Slovensko na základe pozitívnych ohlasov na predchádzajúce kampane Vitamani 1 a 2. Cieľom bolo prinieť komplexnú promo kampaň so skutočným príbehom, ktorý sa skrýva za plyšovými hračkami, ktoré je možné získať za nákup v BILLE,” uviedla pre Masmediálne.info hovorkyňa spoločnosti Billa Denisa Pernicová.

Príbeh začína v TV spote, ktorý bol vytvorený ako trailer, resp ako upútavka k príbehom, a tie budú pokračovať ďalej formou komixov. Komixy budú vychádzať každý týždeň a bude ich možné zakúpiť v predajniach BILLA,” doplnila Denisa Pernicová.

vizual kampane Loptosi, Billa - banner
ukážka vizuálu kampane – banner (zdroj: PRime time)

Teasingová časť kampane začala 15.8.2016, kampaň bola spustená 24.8.2016 a trvať bude do 25.10.2016 alebo do vyčerpania zásob.

Súčasťou kampane je televízny spot, inzercia v printoch, OOH (billboary a citylighty), komunikácia na sociálnej sieti, vizuál v letáku Billa, P.O.S. materiály, stojany s postavičkami Loptošov v každej zo 132 predajní.

Vo vybraných predajniach bude umiestnená i fotostena, pri ktorej sa budú môcť deti odfotiť.

Ku kampani vznikol aj komiks s loptošskými dobrodružstvami a špeciálna microsite www.billaloptosi.sk, ktorá obsahuje informácie o kampani, ale i predstavnie loptošov Joja/Ojoja, Juna, Luca, Milly, Loly a Kory.

Za každých 5 eur z nákupu dostane zákazník jeden „loptošský“ bod. Jedného Loptoša si potom môže kúpiť za 4,99 eur ak nazbiera desať bodov, alebo za 1,99 eur, ak bude mať bodov dvadsať. Zákazník si môže postavičku kúpiť aj bez zbierania bodov, vtedy ho vyjde na 9,90 eur.

Pozrite si ďalšie vizuály kampane:

vizual kampane Loptosi, Billa - bigboard
bigboard (zdroj: PRime time)
vizual kampane Loptosi, Billa
poster (zdroj: PRime time)
vizual kamapne Loptosi, Billa - citylight
citylight (zdroj: PRime time)

Vizitka kampane:
Agentúra: MARK4 AGENCY
Creative Director: Zuzana Truplová
Account Director: Ivana Doria